Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-22, 21:14
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det ska uppenbarligen vara flera som säger att de kommer från Temu. Då blir det lite lustigt att de har en svensk flagga och kallar det för svensk/nordisk design. Så jävla dumt att hälften hade räckt.

Jaha ja, något är han ju dömd för också verkar det som:
https://www.krimfup.se/search/robin-mattias-lindgren
Är det han som solochvårade flera tjejer varav någons hela företag?
Citera
2025-04-22, 22:34
Medlem
Haha kinesiskt dropshipping-skit från Kina. Nått smartskal trodde han kunde kränga vad som helst bara han betalar några kända influensers att göra reklam för skiten. Vilket skit
Citera
2025-04-23, 00:34
Medlem
Absolutinte800s avatar
Haha men vad tusan? Köpte dessa just för att undvika kines-gifter. Visste inte att trendiga kändisar rekommendera produkterna, ty då hade jag aldrig köpt....

Finns där några köksredskap öht som inte kommer från Kina? Vänligen förtälj. Vill ej ha plast.
Citera
2025-04-23, 10:15
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Haha kinesiskt dropshipping-skit från Kina. Nått smartskal trodde han kunde kränga vad som helst bara han betalar några kända influensers att göra reklam för skiten. Vilket skit

Han har trots allt tjänat flera miljoner på det redan.

Citat:
Ursprungligen postat av Absolutinte800
Haha men vad tusan? Köpte dessa just för att undvika kines-gifter. Visste inte att trendiga kändisar rekommendera produkterna, ty då hade jag aldrig köpt....

Finns där några köksredskap öht som inte kommer från Kina? Vänligen förtälj. Vill ej ha plast.

Plast är underskattat. Varför vill du inte ha i plast? Bra att skippa trä i mat med olika fetter och oljor.
Citera
2025-04-23, 10:53
Medlem
Zoologens avatar
Har också sett en kille i keps sitta på YT och göra reklam för detta. Det lät ju bra med fint trä och inte silikon som ger ifrån sig mikroplaster. Men jag beställde inget när Wahlgrenskan dök upp och talade sig varm för slevarna. Det intressanta med YT annonsen med Pernilla är att man inte kan skriva kommentarer, det fungerar inte.

Jag behåller nog mina träslevar från 90-talet, gjorda i furu. Vet ju inte var de är gjorda (kanske Kina också) men de har aldrig luktat illa i alla fall.

Förstår överhuvudtaget inte varför folk handlar från Kina med detta Temu och Shein och nu det här skiten.
Senast redigerad av Zoologen 2025-04-23 kl. 11:41.
Citera
2025-04-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Har också sett en kille i keps sitta på YT och göra reklam för detta. Det lät ju bra med fint trä och inte silikon som ger ifrån sig mikroplaster. Men jag beställde inget när Wahlgrenskan dök upp och talade sig varm för slevarna. Det intressanta med YT annonsen med Pernilla är att man inte kan skriva kommentarer, det fungerar inte.

Jag behåller nog mina träslevar från 90-talet, gjorda i furu. Vet ju inte var de är gjorda (kanske Kina också) men de har aldrig luktat illa i alla fall.

Förstår överhuvudtaget inte varför folk handlar från Kina med detta Temu och Shein och nu det här skiten.

Förlåt, men folk som inte använder silikon-redskap eller plastredskap tillverkade i EU är så jävla retarderade.
Citera
2025-04-23, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelsjuk
Förlåt, men folk som inte använder silikon-redskap eller plastredskap tillverkade i EU är så jävla retarderade.

Varför?
Citera
2025-04-23, 15:44
Medlem
PeterMangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Varför?
För att allt som tillverkas eller importeras av seriösa företagare som säljer sakerna här måste garantera en CE märkning om du vet vad det är för något. Dropshipping företag skiter fullständigt i någon CE-märkning dom vill bara tjäna pengar och bryr sig inte om kunden.

Allt som importeras och säljs i EU måste vara CE märkt än vart det tillverkas i världen.
Citera
2025-04-23, 18:42
Medlem
Handgjorde och av finaste kvalitet när det säljs från kina för typ 100kr på wish eller temu jo tjena
Citera
2025-04-23, 18:44
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vem fan köper något bara för att Pernilla Wahlgren säljer det? Medelålders kärringar? Känns som att de förtjänar att bli lurade på Kinaskit när man är så dumma.
Som en idiotbeskattning. Poetiskt vackert, tycker jag.

Är man dum får plånboken lida.
Citera
2025-04-23, 18:44
Medlem
jesussugers avatar
Att ens köpa nått som nån jävla B-kändis gör reklam för säger ju allt hur jävla blåsta människor är.
Citera
2025-04-23, 19:05
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Handgjorde och av finaste kvalitet när det säljs från kina för typ 100kr på wish eller temu jo tjena

Handgjorda av barnarbetare… Hur kan dessa influerare ens gå på detta?

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in