2025-05-02, 19:29
Medlem
SegPandas avatar
Så jag hade rätt återigen? Trevligt.
Heja Sverige!
Patetiska horungar och media som låtsas som om det vore ett isolerat problem eller som om MGM skulle vara vit.
Citera
2025-05-02, 20:13
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuljultomte
Så att de gick ut med att gärningsmannen var vit är inget problem alls då menar du? Hade det gått rätt till hade de inte gått ut med etnicitet alls.

Fast gick dom ut med att gärningsmannen var vit? Eller var det härinne det myntades?

Hittade det här på sida 2 här:

Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Finns det nån beskrivning av personen ?
Såg detta i en Fb-grupp. Personen som skrev känner kvinnan som blev överfallen först, så gissar att det är hon som berättat.

"Mannen var medelålders och vit, iklädd en svart jacka med långa ärmar som var helt uppdragen med dragkedjan. Han hade varken mustasch eller skägg, och han bar ingen keps eller hoodie. Efter attacken stod han lugnt kvar där han först hade stått, så att ingen förbipasserande skulle misstänka honom."

Det var Hawkeye71 här som postade det, så det är nog det inlägget som ligger bakom att folk trodde att Polisen gått ut med att GM var vit.

Själv började ju misstankarna gå åt ett visst håll när man insåg att hundar var inblandade i alla överfallen. Hundar står inte högt i kurs i varken Mellanöstern eller Afrika, inte kvinnor heller för den delen.
Citera
2025-05-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Fast gick dom ut med att gärningsmannen var vit? Eller var det härinne det myntades?

Hittade det här på sida 2 här:

Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Finns det nån beskrivning av personen ?
Såg detta i en Fb-grupp. Personen som skrev känner kvinnan som blev överfallen först, så gissar att det är hon som berättat.

"Mannen var medelålders och vit, iklädd en svart jacka med långa ärmar som var helt uppdragen med dragkedjan. Han hade varken mustasch eller skägg, och han bar ingen keps eller hoodie. Efter attacken stod han lugnt kvar där han först hade stått, så att ingen förbipasserande skulle misstänka honom."

Det var Hawkeye71 här som postade det, så det är nog det inlägget som ligger bakom att folk trodde att Polisen gått ut med att GM var vit.

Själv började ju misstankarna gå åt ett visst håll när man insåg att hundar var inblandade i alla överfallen. Hundar står inte högt i kurs i varken Mellanöstern eller Afrika, inte kvinnor heller för den delen.

Ja det var jag som skrev att gärningsmannen var vit baserat på ett av offrens vittnesmål. Om du kollar på bilden av gärningsmannen så förstår man ju ändå att vittnet tyckte han såg vit ut.
Citera
2025-05-02, 21:00
Medlem
SmartSkalles avatar
Undrar hur många överfall, våldtäkter och mord dessa förbannade illegala Afghaner har utsatt Svenskarna för ?
Fanskapen skulle ju ha skeppats tillbaka hem, istället blev de överåriga bidragsparasiterna "gymnasie-elever".
Gissar på 30 mord, 385 överfall och 760 våldtäkter, förutom all knarkimport och stölder vill säga.
Citera
2025-05-03, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkeye71
Han ser rätt så vit ut i mina ögon

https://imgur.com/a/IPF5Iru

Skaffa glasögon.
Citera
2025-05-03, 16:57
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23
Skaffa glasögon.

Kom nu inte med att han är grön, blå eller lila.
Citera
2025-05-03, 21:58
Medlem
Citat:
Han ser rätt så vit ut i mina ögon

https://imgur.com/a/IPF5Iru

Så för att jag solar mycket blir jag då per automatik av utländskt påbrå? För övrigt ser han inte speciellt vit ut i mina ögon.
Citera
2025-05-04, 11:27
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuljultomte
Så för att jag solar mycket blir jag då per automatik av utländskt påbrå? För övrigt ser han inte speciellt vit ut i mina ögon.
Om du åker tunnelbana blir du automatiskt svensk ,😆
Citera
2025-05-18, 12:11
Medlem
Nån som vet status på detta?
Citera
2025-05-29, 20:22
Medlem
Citat:
Nån som vet status på detta?

https://www.allehanda.se/2025-05-28/...nygatanmannen/

Citat:
På onsdagen vände sig åklagare Hanna Flordal, som leder förundersökningen mot den 33-årige mannen, till tingsrätten med en begäran om ytterligare två veckor för fortsatt utredning mot den misstänkte, som anhölls den 28 april, och senare häktades.

Mannen som i media döpts till Nygatanmannen misstänks för brottslighet vid åtminstone sex tillfällen, vilket anges i faktarutan intill. Han ska första gången ha varit i farten på Bergsgatan i början på april 2025 – och i april misstänks han ha svarat för en handfull överfall.

– Utredningsläget har inte förändrats i något väsentligt. Jag planerar att så småningom väcka åtal mot honom på det jag har.
Citera
2025-05-29, 23:22
Medlem
Låter som den här tjommen (FB) Leva som anonym kvinnomisshandlare
Citera
2025-05-30, 18:13
Moderator
Maviels avatar
Rubrik uppdaterad. Utgången rubrik:

Kvinna överfallen i Örnsköldsvik (2025-04-21)

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in