2025-04-22, 16:05
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ter-sprangning

Citat:
Under fredagsnatten exploderar något i porten till Suzan Tekins bostadsrättshus på Kungsholmen. En kort stund senare hängs hon ut på Flashback som medlem i ett kriminellt släktnätverk.

– Folk hittar på saker om mig. Jag blir sårad. Det är inte kul att bli uthängd på det sättet, säger hon.

FB levererar på SVT. Oskyldig eller inte?
Citera
2025-04-22, 16:23
Medlem
Mindbusinesss avatar
I vilken tråd hängs hon ut?
Citera
2025-04-22, 16:28
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
I vilken tråd hängs hon ut?

(FB) Explosion på Lagerlöfsgatan, Kungsholmen i Stockholm (2025-04-19)
Citera
2025-04-22, 19:02
Medlem
Raktinyllets avatar
Om någon kallar sig för "sparka-horans-ftta" ska man nog ta vad personen skriver med en stor näve salt
Citera
2025-04-22, 19:29
Jan Axelsson har ansvaret eftersom han är ansvarig utgivare. Vad jag vet så finns det ingen annan ansvarig enligt lagen om ansvar för elektroniska anslagstavlor.
Citera
2025-04-23, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komutnukompis
Jan Axelsson har ansvaret eftersom han är ansvarig utgivare. Vad jag vet så finns det ingen annan ansvarig enligt lagen om ansvar för elektroniska anslagstavlor.
Ja nu ligger Axelsson illa till igen.. Och MODS OCH ADMIN kommer behöva censurera ännu mer och förklara sig gick ju sådär sist.. Sjunger FB på sista versen tro?
Citera
2025-04-26, 17:00
Moderator
Chantres avatar
Brott och brottsbekämpning --> Flashback i Media
/Moderator
Citera
2025-04-26, 23:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Ja nu ligger Axelsson illa till igen.. Och MODS OCH ADMIN kommer behöva censurera ännu mer och förklara sig gick ju sådär sist.. Sjunger FB på sista versen tro?

Finns bara en lösning och det är att flytta tillbaka servrarna till USA och låta ägarna vara anonyma.
Citera
2025-05-08, 10:19
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Om någon kallar sig för "sparka-horans-ftta" ska man nog ta vad personen skriver med en stor näve salt

Jag kan väl för protokollet även tillägga att samma användare blev förra månaden avstängd från forumet med stöd av regel 1.13.

(FB) sparka-horans-ftta avstängd för 1.13
(FB) Ny regel: 1.13. Obestyrkt personuppgift

Det var dessutom inte det enda kontot som stängdes av med stöd av denna regel.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in