Citat:
Personligen skulle jag tycka det hade varit roligare om lilla kalkis hade försökt trumfat Gud genom att ge ett enda belägg i vetenskapens tecken hur big bang ens hade varit möjligt utan Guds inblandning. Man kommer liksom inte undan med "ja men man lärde sig ju det i skolan att alltet skapades ur ingenting" din lilla kalkismupp. Hur du än vrider på allt behöver du Faderns oförklarliga skaparegenskaper för att ursäkta din evigt bisarra idiotdumhet.
Har du gått i svensk grundskola så har du fått väldigt mycket bildning som övertygar gång på gång att evolutionen är vad som är verklighet.
Har du minsta lilla sunt förnuft så inser du att Bibeln är rena rama smörjan. Ond är den också.
Jag tycker att du ska ta och läsa böcker från Richard Dawkins. Han har skrivit några mycket bra böcker angående evolutionen. Där finns massvis med bevis presenterade.
Bra att du har börjat ta dig ur den kladdiga religionssmörjan. Den är hemsk.

Har du minsta lilla sunt förnuft så inser du att Bibeln är rena rama smörjan. Ond är den också.
Jag tycker att du ska ta och läsa böcker från Richard Dawkins. Han har skrivit några mycket bra böcker angående evolutionen. Där finns massvis med bevis presenterade.
Bra att du har börjat ta dig ur den kladdiga religionssmörjan. Den är hemsk.

Det är verkligen en fröjd för ögat att skåda kalkryggars aktivitet här på Flashback, en daglig självförnedring som jag bokstavligen talat behöver Guds kraft för att verkligen förstå det fullkomligt brutala i hur Gud ens kan tillåta någon skämma ut sig själv så mycket som denna till synes brutalt mekaniska härdsmälta tillåts göra.
Min egna övertygelse gällande kalkfjollan i dessa transsexuella nollintelligenta instahetstider är följande.. allt för ett extra brutalt idiotiskt inlägg adderat till användarsumman på det mest bisarra sättet att försöka med något form av självförverkligande. Själv är jag mest förvånad över att din lilla big bang-övertygelse inte attackerar dig för att nå helt ouppnåbara höjder som inte ens Gud kan förstå.. alltså din dumhet.