Hej ! Jag har under en längre period bevittnat hur hundratals ”antenner” monteras i de tysta i kommunen jag bor i och nu har utan stt överdriva 2 av 3 hus / byggnader samma jävla antenner på taken. De är inte bara obehagliga till utseendet utan nästan lite läskigt när man ser strålningen genom att simpelt filma mot dem men också om man sätter fokus med kameran mot dom så laggar hela kameran kraftigt trots dess moderna teknik (iphone 13)
Hej ! Jag har under en längre period bevittnat hur hundratals ”antenner” monteras i de tysta i kommunen jag bor i och nu har utan stt överdriva 2 av 3 hus / byggnader samma jävla antenner på taken. De är inte bara obehagliga till utseendet utan nästan lite läskigt när man ser strålningen genom att simpelt filma mot dem men också om man sätter fokus med kameran mot dom så laggar hela kameran kraftigt trots dess moderna teknik (iphone 13)
Har du på riktigt aldrig sett tv-antenner? Sen att kameran inte kan fokusera är en helt annan sak, det är skit bakom spakarna, inte någon strålning, bara ofokuserad film.
Helt vanliga tv antenner ju🤣🤣🤣
Dags att ta av folie hatten nu
Här har vi tydligen en dyslektiker då personen meddelar att de nyligen satts upp.
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Har du på riktigt aldrig sett tv-antenner? Sen att kameran inte kan fokusera är en helt annan sak, det är skit bakom spakarna, inte någon strålning, bara ofokuserad film.
Antenn 2 ser mysko ut men jag är ingen expert.
Op borde zooma in på andra saker i närheten & se om det blir suddigt.
Detta är hårdvaran för den nya mRNA/Wifi-9.1 standarden från WEF.
Enligt en 0-day leak ska de aktivera hårdvaran 1 maj för att stoppa demonstrationer mot polisstaten.
Efter aktivering gäller säkerhetsavstånd minst 50 m. 5 m med reflekterande skyddsutrustning (t.ex aluminium).
Du bör inte filma dessa! Skyddsobjekt - ingår i totalförsvaret.
Posta inte om detta på Flashback/www,
använd Darknet och/eller en blockchain-krypterad device.
Här har vi tydligen en dyslektiker då personen meddelar att de nyligen satts upp.
Antenn 2 ser mysko ut men jag är ingen expert.
Op borde zooma in på andra saker i närheten & se om det blir suddigt.
Jadu smart är du inte iallafall, finns många olika tillverkare och modeller/ prisklasser. Men vill man tro att dom satts upp för att styra och kontrollera folk måste man väl få tro det.
Troligtvis har folk tröttnat på att betala extra för iptv anslutningar och valt antenn istället.
TS har troligtvis i sitt paranoida maniska tillstånd för första gången tittat mot hustaken och inget mer.
Och för det andra så kan det finnas en radioamatör i huset, och som radioamatör så har man rätt att utöva sin hobby och installera antenner...
Helt vanliga antenner för att ta emot marksänd tv. Tar emot en handfull olika frekvensband som sträcker sig mellan 40 och 850 Mhz. Väldigt vanliga utanför städer där kabeltv och stadsnät lyser med sin frånvaro. Varför vill man då ha dom inne i städer? SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, SVT24, SVT Barn och TV4 är gratis i marknätet.
5G ligger på 450 Mhz till 6 Ghz och 24 Ghz till 52 Ghz. Antennerna ser inte alls ut som de i filmen.
Ni verkar missat att ja nämnde dessa precis satts upp , samtliga under loppet av några dagar. Suck… jag tog mig till en av dessa och visade sig vara 5ghz och inte nå jä*la tv antenn sen hur fan skiten fungerar och varför dom stt upp dessa tamefan överallt är ju en bra fråga.
Helt vanliga antenner för att ta emot marksänd tv. Tar emot en handfull olika frekvensband som sträcker sig mellan 40 och 850 Mhz. Väldigt vanliga utanför städer där kabeltv och stadsnät lyser med sin frånvaro. Varför vill man då ha dom inne i städer? SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, SVT24, SVT Barn och TV4 är gratis i marknätet.
5G ligger på 450 Mhz till 6 Ghz och 24 Ghz till 52 Ghz. Antennerna ser inte alls ut som de i filmen.
Jag känner antenner överallt varje dag.
Har provat byta plats de är i bilen även. Eller på bussen, på promenad.
Vad kan det vara ?
Känns som att de åker emot en även. Inte som i ett naturligt mönster.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!