Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-22, 01:37
Medlem
Jag undrar om man e dömd för dopingbrott, kan det bli ett problem om man vill jobba som en PA på ett gym?
Citera
2025-04-22, 09:11
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Jag undrar om man e dömd för dopingbrott, kan det bli ett problem om man vill jobba som en PA på ett gym?

Jag jobbar på gym. Utan att veta helt säkert kan jag säga att det kan bli problem. Speciellt om det finns andra sökande som inte är dömda för doping. De flesta gym, definitivt kedjorna, har en strikt policy mot doping.
Om du gör en ansökan, se till att skriva korrekt svenska, inte som ovan alltså.
Citera
2025-04-22, 11:52
Medlem
Gissar att du menar PT. På SATS är det iaf inte någon idé att du söker då de gör bakgrundskontroller på alla PT's via ett externt säkerhetsbolag.

Actic är ju historiskt sett kända i branschen för att anställa branschrejects så där kan det nog gå. Mindre, privatägda gym har sällan resurser att göra omfattande bakgrundscheckar och är nog ditt bästa alternativ.

Skulle dock varmt rekommendera att du går en utbildning till att börja med.
Senast redigerad av MaskonJaskon 2025-04-22 kl. 11:55.
Citera
2025-04-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskonJaskon
Gissar att du menar PT. På SATS är det iaf inte någon idé att du söker då de gör bakgrundskontroller på alla PT's via ett externt säkerhetsbolag.

Actic är ju historiskt sett kända i branschen för att anställa branschrejects så där kan det nog gå. Mindre, privatägda gym har sällan resurser att göra omfattande bakgrundscheckar och är nog ditt bästa alternativ.

Skulle dock varmt rekommendera att du går en utbildning till att börja med.

Alltså jag o en annan skulle anlita en PT och vi kollade upp han. Han var dömd för doping och mycket mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in