2025-04-26, 11:46
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej. Det bevisar min poäng. Dom fick redan sex men det räckte inte.

De mjölkar förstås kossan så att de kan få tömma igen när de behöver det. Alla killar vet att smicker fungerar. Men det betyder inte att de kommer säga ja till relation om du ber dem om det. Då backar de eftersom de vet att du inte skulle fungera i en relation.

Ditt runtknullande har gjort att du har förväntningar på en orealistiskt bra killar som det enligt dig själv inte finns en enda av i Sverige. Med sådan förvriden verklighetsuppfattning kommer en tjej som knullat runt som du aldrig kunna fungera i en relation. Det är därför för många mil på mätaren sänker kvinnans värde när det handlar om relation.
Citera
2025-04-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
De mjölkar förstås kossan så att de kan få tömma igen när de behöver det. Alla killar vet att smicker fungerar. Men det betyder inte att de kommer säga ja till relation om du ber dem om det. Då backar de eftersom de vet att du inte skulle fungera i en relation.

Ditt runtknullande har gjort att du har förväntningar på en orealistiskt bra killar som det enligt dig själv inte finns en enda av i Sverige. Med sådan förvriden verklighetsuppfattning kommer en tjej som knullat runt som du aldrig kunna fungera i en relation. Det är därför för många mil på mätaren sänker kvinnans värde när det handlar om relation.

Och eftersom dom redan hade mig som kk så fick dom redan regelbundet sex med mig. Så dåligt tänkt igen.

Det ökar uppenbarligen värdet med tanke på att jag får bättre killar.
Citera
2025-04-26, 11:56
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Och eftersom dom redan hade mig som kk så fick dom redan regelbundet sex med mig. Så dåligt tänkt igen.

Det ökar uppenbarligen värdet med tanke på att jag får bättre killar.

Du förstod inte det du citerade. Ala killar förstår att en tjej som du som knullar så många kan gå till andra. Därför säger de saker ditt ego triggas av så att de kan fortsätta använda dig som knulldocka.

Denna insikt att du kan gå iväg till andra närsomhelst om de inte tillfredställer ditt ego gäller även i en relation. Skulle du gå in i en relation skulle du rätt snart känna att du inte kan vara trogen och det var just min poäng från början. Tjejer som har knullat runt fungerar inte i seriösa relationer. Men under begränsad tid funkar de som knulldockor.
Citera
2025-04-26, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det enda som jag kan tänka att en erfaren kvinna är bättre på än en oerfaren är väl att suga. Och för egen del så tycker jag inte ens det är så hett. Så utöver det vad gör en erfaren kvinna då som är så jävla speciellt? Nej, för egen del vill jag stoppa kotten i något attraktivt, hur erfaren hon sen är är väl skit samma.

En erfaren kvinna vet hur själv ska få till njutning för både sig själv och sin partner. Hon vet hur hon ska rida honom för att ge både honom och sig själv maximal njutning, hur hon ska spänna slidmusklerna och krama dolmen med precis rätt tryck, hur hon ska röra sig. Hur hon ska göra sköna motjuck i missionären. Hur hon ska röra vid hans kropp på ett sätt som får honom upphetsad och ger honom skönare orgasmer när hon rör hans erogena zoner med händer och mun vid samlaget. Och lätta smekningar på andra ställen med uppskattande blickar som får honom att känna sig manlig och potent. Hur hon ska kyssa honom. Hur hon ska stå när han tar henne bakifrån för optimal njutning för de båda. Att hon vågar visa att hon njuter av honom och sexet med honom. Och vet vilka punkter just han gillar att bli berörd på och på vilket sätt. Och ja, veta hur hon ska suga av honom med innerligt och sensuell kontakt dem emellan samtidigt som hon använder perfekt teknik för optimal njutning. Och så vidare. Jag skulle kunna fördjupa detta i en hel bok. Ta mig fan.

Men en kvinna kan givetvis bli erfaren trots att hon bara ligger med en enda man under hela sitt liv. Så länge de ligger frekvent med varandra och han låter henne utvecklas och bli erfaren. Vilket alltså kräver att han är en flexibel, lyhörd och nyfiken älskade som gärna vill utvecklas sexuellt tillsammans med henne.

Men hon givetvis också bli erfaren av att ha legat med 90 olika män också. "Lärt sig köra olika bilar och lätt kunna läsa av hur man behöver göra med just denna bil för optimal körning/njutning".

En erfaren kvinna kan sin sak. Men hon kan bli erfaren av 1 sexpartner likaväl som 90 sexpartners och allt där i mellan.

Om Lejondrottningen är en attraktiv kvinna som är sexuellt erfaren enligt vad jag skrivit ovan. Och dessutom gillar att ta hand om sina män (vilket hon tidigare gar skrivit) och även visar att hon vill ha hög standard på en partner. Hon tar inte vem som helst. Så är det självklart att de män som fått ligga med henne vill ha ett förhållande med henne.

Hon kommer inte vara töm och glöm. Det har männen fått alldeles på tok för bra sex för att se henne som. Så attraktiv och huslig och sexuellt selektiv på det... klart de vill seriöst med henne då!

Huruvida TS kk är en sådan här fantastisk sexgudinna låter jag vara osagt. Men TS förtjänar henne iaf inte. Hon är kär i honom och han vara använder henne och tycker tom. Att hon är småful. Fult gjort av TS.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-04-26 kl. 12:09.
Citera
2025-04-26, 12:04
Medlem
Citat:
Du förstod inte det du citerade. Ala killar förstår att en tjej som du som knullar så många kan gå till andra. Därför säger de saker ditt ego triggas av så att de kan fortsätta använda dig som knulldocka.

Denna insikt att du kan gå iväg till andra närsomhelst om de inte tillfredställer ditt ego gäller även i en relation. Skulle du gå in i en relation skulle du rätt snart känna att du inte kan vara trogen och det var just min poäng från början. Tjejer som har knullat runt fungerar inte i seriösa relationer. Men under begränsad tid funkar de som knulldockor.

Äsch. Du är bara sur för att du inte kan få en erfaren attraktiv sexgudinna som är huslig och sexuellt selektiv. Därför rankar du ner på lejondrottningen

TS kk är kär I TS. Han bör sluta utnyttja henne för sex.

Och läs mitt nedan inlägg. Så du lär dig vad som menas med erfaren.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
En erfaren kvinna vet hur själv ska få till njutning för både sig själv och sin partner. Hon vet hur hon ska rida honom för att ge både honom och sig själv maximal njutning, hur hon ska spänna slidmusklerna och krama dolmen med precis rätt tryck, hur hon ska röra sig. Hur hon ska göra sköna motjuck i missionären. Hur hon ska röra vid hans kropp på ett sätt som får honom upphetsad och ger honom skönare orgasmer när hon rör hans erogena zoner med händer och mun vid samlaget. Och lätta smekningar på andra ställen med uppskattande blickar som får honom att känna sig manlig och potent. Hur hon ska kyssa honom. Hur hon ska stå när han tar henne bakifrån för optimal njutning för de båda. Att hon vågar visa att hon njuter av honom och sexet med honom. Och vet vilka punkter just han gillar att bli berörs på och på vilket sätt. Ich ja, veta hur hon ska säga av honom med innerligt och sensuell kontakt dem emellan samtidigt som hon använder perfekt teknik för optimal njutning. Och så vidare. Jag skulle kunna fördjupa detta i en hel bok. Ta mig fan.

Men en kvinna kan givetvis bli erfaren trots att hon bara ligger med en enda man under hela sitt liv. Så länge de ligger frekvent med varandra och han låter henne utvecklas och bli erfaren. Vilket alltså kräver att han är en flexibel, lyhörd och nyfiken älskade som gärna vill utvecklas sexuellt tillsammans med henne.

Men hon givetvis också bli erfaren av att ha legat med 90 olika män också. "Lärt sig köra olika bilar och lätt kunna läsa av hur man behöver göra med just denna bil för optimal körning/njutning".

En erfaren kvinna kan sin sak. Men hon kan bli erfaren av 1 sexpartner likaväl som 90 sexpartners och allt där i mellan.

Om Lejondrottningen är en attraktiv kvinna som är sexuellt erfaren enligt vad jag skrivit ovan. Och dessutom gillar att ta hand om sina män (vilket hon tidigare gar skrivit) och även visar att hon vill ha hög standard på en partner. Hon tar inte vem som helst. Så är det självklart att de män som fått ligga med henne vill ha ett förhållande med henne.

Hon kommer inte vara töm och glöm. Det har männen fått alldeles på tok för bra sex för att se henne som. Så attraktiv och huslig och sexuellt selektiv på det... klart de vill seriöst med henne då!

Huruvida TS kk är en sådan här fantastisk sexgudinna låter jag vara osagt. Men TS förtjänar henne iaf inte. Hon är kär i honom och han vara använder henne och tycker tom. Att hon är smful. Fult gjort av TS.
Citera
2025-04-26, 13:43
Medlem
Citat:

Dåligt gissat igen. Jag har sagt nej till förhållande, stannat hos dom och ändå har dom fortsatt vilja ha förhållande. Så dom vet att dom inte får fördelar av att be mig om förhållande men ber ändå om det igen.
Citera
2025-04-26, 13:54
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Dåligt gissat igen. Jag har sagt nej till förhållande, stannat hos dom och ändå har dom fortsatt vilja ha förhållande. Så dom vet att dom inte får fördelar av att be mig om förhållande men ber ändå om det igen.

Det du skriver motsäger inte det jag skrev.

De göder ditt ego för att du är beroende av komplimanger så att de får mer knull, det är vad det handlar om.

Men om du skulle säga att du vill ha relation skulle de fly. Alla vet att relation med en tjej som legat runt som du aldrig skulle vara trogen. Om killen inte redan insett detta kommer han tänka efter den stund du säger att du vill ha relation. Då springer de iväg.
Citera
2025-04-26, 14:22
Medlem
Citat:

De göder ditt ego för att du är beroende av komplimanger så att de får mer knull, det är vad det handlar om.

Men om du skulle säga att du vill ha relation skulle de fly. Alla vet att relation med en tjej som legat runt som du aldrig skulle vara trogen. Om killen inte redan insett detta kommer han tänka efter den stund du säger att du vill ha relation. Då springer de iväg.

Dåligt gissat igen. Dom fick redan knull när dom ville.
Och att jag säger åt dom att sluta ha känslor för mig, då fattar vem som helst att killen inte får fördelar av att säga samma sak igen.
Citera
2025-04-26, 14:54
Citat:

Håller med dig amigo, tjejer/kvinnor som knullar runt är inget äktenskapsmaterial. Ju mer en tjej/kvinna knullar runt med olika män desto mer tappar hon värde. Heller är jag oskuld än bli man nummer 5 eller nummer XX som ska knulla henne.
Det är ÄCKLIGT och risken finns att jag kan få sjukdomar.
Citera
2025-04-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Håller med dig amigo, tjejer/kvinnor som knullar runt är inget äktenskapsmaterial. Ju mer en tjej/kvinna knullar runt med olika män desto mer tappar hon värde. Heller är jag oskuld än bli man nummer 5 eller nummer XX som ska knulla henne.
Det är ÄCKLIGT och risken finns att jag kan få sjukdomar.
Tror det blir bäst för alla om du förblir oskuld.
Citera
2025-04-26, 14:59
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror det blir bäst för alla om du förblir oskuld.

Hur så?
Citera
2025-04-26, 15:00
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Nu gäller det att du lämnar ett gott intryck, nittioförsta gången gillt kompis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in