• 4
  • 5
2025-04-26, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Men så sök inte en skadad man då...Om kvinnan i ts gör det får hon skylla dig själv och gnäller också. Vanliga bra män får vanliga bra kvinnor och tvärtom.

Om man är vanlig bra, är det bättre än att vara ovanlig? Man bör vara som alla andra?
Och är det tillräckligt att bara vara bra?
Citera
2025-04-26, 08:01
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Om man är vanlig bra, är det bättre än att vara ovanlig? Man bör vara som alla andra?
Och är det tillräckligt att bara vara bra?
De flesta faller inom någon slags norm. Människor ör både unika och inte alls unika på en gång.
Citera
2025-04-26, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
De flesta faller inom någon slags norm. Människor ör både unika och inte alls unika på en gång.

Låter som att människor kan vara komplicerade. Vem avgör om man hör till normen?
Tjejen jag senast hade känslor för var unik, aldrig tidigare träffat nån som henne.
Citera
2025-04-26, 08:41
Medlem
Just USA verkar vara på en helt annan nivå.
Har sett videos därifrån, där tjejer lagt upp träningsvideo från något gym och sedan fastnat rejält i någon maskin och killarna bara gått förbi, så jäkla långt har det inte gått i Sverige.
Vad jag förstått när det gäller USA, så handlar det om en kombination av hopplöst dyra skilsmässor för männen, att de blivit stämda för massa saker och att de förväntar sig att männen ska betala för princip allt, samt även hålla upp dörren för dem, så långt har det inte gått här, inte än i varjefall.
Citera
2025-05-02, 16:55
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Jag menar... dom flesta vanliga tjejer vill inte ha vanliga killar... pga "icks" ( för fula eller inte tillräckligt otråkiga)
Citera
2025-05-02, 21:01
Medlem
Mad monks avatar
Jag bryr mig inte vad denna kvinna tycker om mig eller idioter som kallar en för coomer.
Citera
2025-05-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Just USA verkar vara på en helt annan nivå.
Har sett videos därifrån, där tjejer lagt upp träningsvideo från något gym och sedan fastnat rejält i någon maskin och killarna bara gått förbi, så jäkla långt har det inte gått i Sverige.
Vad jag förstått när det gäller USA, så handlar det om en kombination av hopplöst dyra skilsmässor för männen, att de blivit stämda för massa saker och att de förväntar sig att männen ska betala för princip allt, samt även hålla upp dörren för dem, så långt har det inte gått här, inte än i varjefall.

Kvinnor tränar på gym och orkar inte öppna dörren själva.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in