2025-04-21, 08:02
Medlem
Lao Tzus avatar
Någon som vet mer? Känns ju rätt upprört att hämta ut honom från polisstationen. Borde röra sig om två brott. Först och främst att göra upp eld hursomhelst i ekoregnskogen och sen avrättningen.

Han var misstänkt för att ha skjutit en lokal person
Citat:
A British man has been savagely murdered in Ecuador's Amazon rainforest by a baying mob seeking justice over an alleged shooting.

Local reports said a crowd lynched him and burned him alive after storming a police station where he had been taken into custody.

Respected Ecuadorian newspaper Ecuavisa said the horror killing happened in the Cuyabeno Wildlife Reserve in Ecuador's Amazon region, which is a popular eco-tourism area.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...ned-alive.html
Senast redigerad av Lao Tzu 2025-04-21 kl. 08:10.
Citera
2025-04-21, 08:16
Medlem
Raktinyllets avatar
Åker man till ett annat land och mördar folk så är det här fan straffet man förtjänar, lite skillnad mot Sverige där vi ger inkräktare saft och bullar när de mördar och våldtar vårt folk.
Citera
2025-04-21, 08:25
Medlem
manfalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Åker man till ett annat land och mördar folk så är det här fan straffet man förtjänar, lite skillnad mot Sverige där vi ger inkräktare saft och bullar när de mördar och våldtar vårt folk.
Du föredrar detta ? Kanske dags för dig att flytta till något annat land där de praktiserar detta. Valfritt MENA-land hade passat dig.
Citera
2025-04-21, 08:30
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Japp, samma sak vid sexualbrott i mitt tycke.
Citera
2025-04-21, 09:06
Medlem
TheGretaResets avatar
Låter som afrikansk rättskipning i mina öron.

Många människor förstår inte hur kriminella afrikaner är med så få i fängelser. Borde inte fängelserna var fulla då? Nej, för man slår ihjäl eller eldar upp kriminella.
Citera
2025-04-21, 09:13
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset

Många människor förstår inte hur kriminella afrikaner är med så få i fängelser. Borde inte fängelserna var fulla då? Nej, för man slår ihjäl eller eldar upp kriminella.

Ecuador ligger i sydamerika.
Citera
2025-04-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset

snarare sydamerikansk rättsskipning, då Ecuador ligger därstädes.
Citera
2025-04-21, 10:37
Medlem
Jag läste rubriken som att en kvinna, Britt, eldats upp. 😁
Du ska börja "britt" med liten första bokstav. Samma sak med "svensk" osv.
Citera
2025-04-21, 11:01
Medlem
Rapport1700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudek
Jag läste rubriken som att en kvinna, Britt, eldats upp. 😁
Du ska börja "britt" med liten första bokstav. Samma sak med "svensk" osv.

Samma här!! "Tänkte vafan har Britt gjort" 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in