2025-04-19, 16:17
Medlem
I tråden (FB) Ekonomstudenter på universiteten saknar grundläggande matematikkunskaper finns ett inlägg klockan 11:47 som jag är nästan säker på inte fanns där när jag gjorde mitt inlägg flera minuter senare. Kan det bli fel så att inlägg får fel tid och placeras var som helst i tråden?
Citera
2025-04-19, 16:38
Medlem
JustTrollings avatar
Det är en moderator som lagt in ett citat som ett inlägg efter trådstarten. Eftersom man ska kunna förstå vad en tråd handlar om och diskutera saken, utan att behöva klicka vidare till någon extern hemsida. Så inlägget är satt med den tidsstämpeln fast det är gjort senare.
Citera
2025-04-19, 17:30
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
I tråden (FB) Ekonomstudenter på universiteten saknar grundläggande matematikkunskaper finns ett inlägg klockan 11:47 som jag är nästan säker på inte fanns där när jag gjorde mitt inlägg flera minuter senare. Kan det bli fel så att inlägg får fel tid och placeras var som helst i tråden?

Moderatorer kan lägga in ett förtydligande inlägg direkt efter trådstarten. Timestampen sätts då till en sekund efter trådstartens inlägg vilket är det tidigast möjliga.

Så, nej, det är inget fel och inga felaktiga inläggstider.
Citera
2025-04-20, 11:17
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Vi har möjligheten att lägga ett inlägg direkt efter trådstarten i de fall något behöver förtydligas.
Citera
2025-04-20, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vi har möjligheten att lägga ett inlägg direkt efter trådstarten i de fall något behöver förtydligas.
Vilka "vi"?
Citera
2025-04-20, 12:31
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Vilka "vi"?

Moderatorer dvs vi som håller efter trådarna. Detta görs i de fall att något saknas i trådstarten men vi vill rädda diskussionen - genom att förtydliga i ett inlägg som löper direkt efter trådstarten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in