2025-04-19, 12:17
Medlem
Offices avatar
Hej! Jag har alltid haft Weekdays svarta skinny jeans i stretch men sånt säljs ju inte längre eftersom det inte är ”inne”. Mina favoriter var Form Stay Black.

Nån som vet var man hittar liknande jeans nuförtiden?

Viktigt att de är ganska stretchiga och smala nedtill.

(Förstår att det inte hör till dagens mode men jag vill bara vara som jag alltid har varit.)
Citera
2025-04-19, 12:32
Medlem
Tyvärr ingen direkt länk, men ett tips nästa gång du köper ngt du gillar: köp flera plagg/par. När de börjar bli slitna har du backuper när "modet" väl skiftar.

har nämligen lite samma problem med ett par sköna skor. Tillverkas inte längre och hade jag bara varit smartare många år sedan hade jag köpt typ 3 par av olika färger och hade kunnat skita i att försöka hitta nya som är liknande (finns inte ens).
Citera
2025-04-19, 12:43
Medlem
S.O.Stolps avatar
Alla jeans som säljs numera är väl stretch?

boozt.com
Citera
2025-04-19, 13:15
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Alla jeans som säljs numera är väl stretch?

boozt.com
Vet inte, kollade på H&M i en svag stund och där var det bara breda konstiga varianter. Nymodigheter.

Blev Dressmann.
Citera
2025-04-19, 13:34
Medlem
EnGneggandeHests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Hej! Jag har alltid haft Weekdays svarta skinny jeans i stretch men sånt säljs ju inte längre eftersom det inte är ”inne”. Mina favoriter var Form Stay Black.

(Förstår att det inte hör till dagens mode men jag vill bara vara som jag alltid har varit.)

Här då, grabben?

https://www.zalando.se/man/_svart/?q=skinny+jean
Citera
2025-04-19, 13:48
Avstängd
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Om det går för sig att köpa andrahands så kan du fynda mångt å mycket på en sida/app som heter sellpy.
Citera
2025-04-19, 14:46
Medlem
Scholzs avatar
https://www.weekday.com/sv-se/men/je...tom.fit=Skinny
Citera
2025-04-19, 18:54
Medlem
Dishys avatar
Citat:

Tror att Dr Denim är det du söker. De som heter Plenty och Solitaire är stretchiga och skinny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in