Citat:
Ursprungligen postat av
poiuy1298
Det gjordes vl?
Annars finns det ju mnga i Sverige som bor och lever p ett sdant stt s att det bara r ev arbetsgivare och betalningsmottagare (hyresvrd osv) som mrker att en person frsvinner.
jo tidningen skriver "Offret, som tidigare anmlts frsvunnen, hittades styckad och undangmd i en frys i slutet av februari, uppger tidningen."
Men det skulle ha kommit ut i denna lilla byhla om ngon vart frsvunnen o anmld, flyers, tidningen hade gtt ut med det, polisen hade ocks gjort de.. varfr hemlighlla en anmlan om en person frsvunnen? jag menar.. hur ska vi annars kunna hjlpas t o hitta personen?
att man dolt o hemlighllt "mordet" och misstnkt grningsman, absolut.... fr att mg ska ta sig hem till sverige igen och tro att de r fritt fram o brja slnga ut delar hr o var..
(googlar man person anmld frsvunnen oskarshamn)... s fr man ju upp de som verkligen varit skriverier om.. och drfr tycker jag de luktar mysko att just den hr personen har de inte gtt ut med att de saknat.. bara inside...
min teori r d, att de som anmlt misstnkte redan frn brjan vad mg var kapabel till o meddelat detta i samband med att personen de saknade var frsvunnen... och drav i s fall inte gtt ut med ngra "skriverier" om att en person r frsvunnen o de letar efter denne...