2025-04-19, 18:20
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Troligtvis haft en bra plats och styckat, skerligen toaletten och sedan stdat i ordning efter sig. Fr att slippa lukt och hitta en bra plats fr att sprida delarna s har man skerligen gjort plats i frysen fr o lgga in allt dr... slipper lukt, slipper stressen att vnta p att mrkret ska falla.. nr de r fryst o klart, lttare att ta ut allt i pse/ryggsck utan att mrkas eller stinka , o sen sprida.. men eftersom ngon vart snabbare att misstnka personen s hann personen ut ur landet o hann aldrig sprida delarna...
Citera
2025-04-19, 18:21
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkmannen
Bor i stan och tydligen s ska det handla om kollegor p Oskarshamns Livs p Hamngatan 8, ovntat

Jobbade de i charken tillsammans?
Citera
2025-04-19, 18:27
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Hur ser du det som smidigare att stycka kroppen, behvs en del prylar och inte helt ltt heller skert

Det r ju lttare att gra sig av med en kropp om du styckar den frst. Definitivt om du r ensam.
Jag tror att i princip vem som helst kan stycka en mnniska med en vanlig sg.

Bara man r nog galen eller desperat.
Citera
2025-04-19, 18:50
Medlem
Vad r Oskarshamns Livs fr typ av affr, ingen Ica eller Coop antar jag, ngn Oskarshamnare som kan ge lite information
Citera
2025-04-19, 18:52
Medlem
Ruggigt, ngra olyckliga bor vl granne med styckmrdaren. Undrar om han ser "normal" ut, eller som det monster han r.
Citera
2025-04-19, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Vad r Oskarshamns Livs fr typ av affr, ingen Ica eller Coop antar jag, ngn Oskarshamnare som kan ge lite information

Verkar vara en sn klassisk arabaffr
Citera
2025-04-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
r du sker p det?

Fr vad jag ftt till mig har mordet skett p terrasvgen 7 b och att dessa blattar varit kollegor inom hemtjnsten

Finns en 26-ring skriven p den adressen ngon som vet om det r han?
Citera
2025-04-19, 19:25
Medlem
Ngon som stt frunderskning n? Jag menar... Dem hittade ju kroppen i februari.
Citera
2025-04-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Verkar handla om ekonomiska motiv.

Ja, kttpriserna har dragit ivg p sistone. r GM kanske en ryss som tagit med inhemska traditioner?
Citera
2025-04-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Kvarlevorna uppges ha hittats i den misstnkte mannens frys i februari. Den misstnkte var inte hemma vid tillfllet, vilket fick polisen att misstnka att han flytt utomlands.

Den dde mannen r inte identifierad, men polisen tror att det rr sig om en man som anmldes frsvunnen fr ngra mnader sedan. Han och den misstnkte mrdaren uppges vara tidigare kollegor.

https://omni.se/a/3M3JzX
Vad gjorde att detta uppmrksammades frst nu?
Citera
2025-04-19, 20:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giaguaro
Ngon som stt frunderskning n? Jag menar... Dem hittade ju kroppen i februari.

Den misstnkte greps fr ngot dygn sedan men du tror allts att tal redan har vckts mot honom.

Tnk igen.
Citera
2025-04-19, 23:02
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det r ju lttare att gra sig av med en kropp om du styckar den frst. Definitivt om du r ensam.
Jag tror att i princip vem som helst kan stycka en mnniska med en vanlig sg.

Bara man r nog galen eller desperat.

Har sjlv erfarenhet utav slakt s det gr typ inte att genomfra med enbart sg. Man mste ha en sylvass kniv fr att skra av alla senor.
Men annars s r det extremt enkelt att stycka en mnniska.

Brja alltid med att hnga upp liket i ftterna (frslagsvis i duschen), sen s skr du hals/huvudet av liket och lter det tappas p blod och efter det s vger liket mycket mindre.

Del 2 kan jag ta fr den som vill lra sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in