Citat:
Ursprungligen postat av
sfrge
Det r nog inte s ltt att slpa runt p en vuxen person. Inte om du r ensam.
Sg att offret vger 90 kllo.
D mste du ju ha ha ntt jvla spel med kedja och block fr att hnga upp personen.
Det r inte s svrt som mnga tror.
1. Slpa in liket i badrummet och lgg det i duschen/badkaret.
2. Bind ihop bakbenen eller ls fast med en kedja och se till att ha en krok eller liknande p vggen i badrummet. ven handtagen till fnstret fungerar. Tr repet/kedjan p ett snt stt att det gr att "vinscha" upp liket men frst lite annat.
3. Skr av halsen eller min rekommendation huvudet av liket och lt blodet flyta ut fr egen maskin ur liket. Det gr ven att hjlpa till att pskynda processen genom att massera likets olika delar s att blodet skyndar p.
4. Nu nr blodet och huvudet r av s har hela 10-15 kg frsvunnit beroendes p hur stort linet r. Vinscha upp liket som jag nmnde i steg 2, lt liket hnga uppochner tills det bltt ur totalt.
5. Anvnd en vass kniv fr att snitta upp brst & mage och anvnd en sg fr att sga upp brstkorgen. Ta ut alla organ och dylik. Slng det i kompostavfallet eller liknande.
6. Stycka kroppen och delarna kan man gra av sig p en massa olika stt, enbart fantasin stter grnser. Personligen hade jag behllt allt ktt och malt ner till kttfrs och slt till ovetande muslimer genom att sga att det r 100% Halal. Benen hade jag malt ned till mjl och spritt ut med vinden. Skallen hade jag gjort ngot coolt utav, typ ett askfat eller liknande.
Allt detta tar ju sin lilla tid men r man mlmedveten och inte vill ka fast s r mnniskan kapabel till det mesta. Jobba under ntterna och gr inte nybrjarmisstaget att springa ut och in frn bostaden i flera omgngar med blodiga klder och blodiga soppsar.