2025-04-19, 00:30
Medlem
Har varit p div stllen i Viet,men inte Da Nang, kan man f lite tips om det r bra ,stllen att se nattliv,pubar mm
Tack p frhand
Citera
2025-04-19, 07:56
Medlem
Har inte jttemycket att sga om Da Nang men ska du dit rekommenderar jag ett besk i nrliggande Hoi An. Otroligt mysig stad och ett mycket bra stlle att f hgkvalitativa klder uppsydda till ett bra pris.
Citera
2025-04-21, 20:26
Medlem
Det var helt ok. Gammalt surfarstlle fr amerikanska soldater under kriget. Var rtt stora vgor nr jag var dr och det gick inte att bada.
Citera
2025-05-06, 09:46
Medlem
Bumpar den hr trden fr att stora Vietnam-trden verkar vara dd.

Siktar p Vietnam i vinter och d specifikt Da Nang. Vart kan man leta upp lngtidsboende, typ hyreslgenhet ca 3 mnaders period. r det bsta att flyga via Kina eller Bangkok till Da Nang?

Svenskar verlag verkar generellt obekanta med Vietnam, inte alls som med Thailand. Vi fr vl ner och gra flt-arbete att rapportera om =)
Citera
2025-05-06, 10:01
Medlem
TorePunks avatar
Var dr fr nt r sedan. Riktigt trevlig stad. Vi hyrde via airbnb, mycket billigt. Vi flg med Qatar: Arn, Doh, Doh-Hanoi, Han-Da Nang. Det gr ocks att flyga frn Arlanda direkt till Bangkok och frn Bangkok direkt till Da Nang.

Strax sder om Da Nang s har du Hoi An, trevligt och mysigt stlle, vi hyrde moped och krde runt med. Norr om Da Nang har du en stor halv med en stor Buddafigur, trevligt omrde med lite bebyggelse och fina usikter. Missa fr allt i vrlden inte drakbron, den sprutar eld och vatten ngra gnger i veckan, helgerna har jag fr mig, riktigt coolt.

k dit!

Trevlig resa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in