Jag länkar till denna som blev papperskorgad för bakgrundsinformation:
(FB) Jag funderar starkt på att ta mitt liv i helgen. Hur och Vad göra?
Men jag mår jättedåligt och vet ej var livet är påväg. Jag är misslyckad och har aldrig lyckats med något någonsin. Jag är 180cm, 70kg. Jag är inte anmärkningsvärd på något sätt.
Dessutom så har jag massiva problem i mitt privatliv. Vissa saker kan jag inte prata om för att det är för personligt men jag mår så jävla dåligt!
Jag tänker hela tiden för misslyckad, patetisk, missfoster jag är. Jag är 23 år idag och det känns som att jag har slösat bort flera år av mitt liv.
Andra människor , vänner bekanta etc, har inga superliv men de har det i ordning och reda.
Jag har ingenting. Vad har jag gjort i livet bortsett från att knulla och supa?
Jag gjorde slut med min flickvän i december pga att jag visste att hon bara var waste of time, bara sex sex sex, jag försökte rycka upp mig. försökte klara av saker i livet, satte mål. Men lyckades inte. Jag pluggar uni och går ut nu men det jobbet är skittråkigt, så har bokstavligt slösat bort flera utbildningsår också. Har försökt få jobb och har ansökt 673 jobb sen 13 december och har inte ens fått komma in på intervju.
Detta är bara ytan, de mer grova grejerna kan jag inte skriva här om.
Men jag mår så jävla dåligt!
Vad i helvete finns här i världen? Här om dagen gick jag på en promenad för det var ganska varmt, inte en sekund gick på hela promenaden då jag inte kände mig som en förlorare.
Det är helt svart inom mig och jag ser inte något ljus. Ingen glädje alls. Har köttat mig igenom dessa månader men ingenting går.
Förra månaden så kände jag att ”ja kan ju testa att vara med mitt ex” för jag hade aldrig varit så miserabel som då (är ännu mer idag, blir mer och mer för varje dag som går) och tänkte att jag kanske ska ha lite sex, och umgås lite, kanske något förändras.
Jag gick dit, och vi hade sex men efteråt så var det som att någon tryckt in ett svärd rakt i mitt hjärta. Hade bokstavligt talat svårt att andas nästan efter det.
Vad göra?