2025-04-20, 23:55
Medlem
Neofytens avatar
Ondligt med drama nu haha galet

Wakelin har haft tusen chanser att vinna och Neil har haft tusen chanser att ta det till skilje
2025-04-21, 00:00
Medlem
Neofytens avatar
Helt jvla otroligt, free ball
2025-04-21, 00:02
Medlem
Snookra
2025-04-21, 00:03
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Snookra
Galet frame det hr
2025-04-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Galet frame det hr
Frsta nlsticket...
2025-04-21, 00:10
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Frsta nlsticket...
Dr blev det punktering. Wakelin vidare.
2025-04-21, 00:21
Medlem
TilleyHats avatar
Robertson och VM r ingen bra kombo.
2025-04-21, 00:31
Moderator
Hjv9s avatar
Typiskt Robbo att villa borta sig.
2025-04-21, 01:06
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Typiskt Robbo att villa borta sig.
Jag kan fr mitt liv inte frst hur r efter r s blir det shr. Magiskt flyt i spelet, studsar fram kring bordet i upphmtningen.
Sen kar stttiden, varje boll ska ses ver lite extra ifall, sen blir ursprungsstten iaf. Dessutom vet han om allt det hr, Stephen Hendry har ppekat det och nd.

Jag tyckte upphmtningen var s perfekt, tnkte att jaha i r blir Robertson riktigt farlig, i r blev det respass direkt i frsta omgngen. Tycka vad man vill om Neil men hans match mot Judd (i Tyskland) r fr mig den bsta snookermatchen jag sett.
VM tappar fr mig lite kvalitet nr en spelare av Robertsons kvaliter ker fr tidigt. Nu tcker skert ngon upp det lngre fram, jag tnker bara.....

Att Wakelin kanske fyller upp tomrummet, s inget ont om Chris, in kmpa.
Senast redigerad av Millediablo 2025-04-21 kl. 01:13.
2025-04-21, 01:17
Moderator
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Jag kan fr mitt liv inte frst hur r efter r s blir det shr. Magiskt flyt i spelet, studsar fram kring bordet i upphmtningen.
Sen kar stttiden, varje boll ska ses ver lite extra ifall, sen blir ursprungsstten iaf. Dessutom vet han om allt det hr, Stephen Hendry har ppekat det och nd.

Jag tyckte upphmtningen var s perfekt, tnkte att jaha i r blir Robertson riktigt farlig, i r blev det respass direkt i frsta omgngen. Tycka vad man vill om Neil men hans match mot Judd (i Tyskland) r fr mig den bsta snookermatchen jag sett.
VM tappar fr mig lite kvalitet nr en spelare av Robertsons kvaliter ker fr tidigt. Nu tcker skert ngon upp det lngre fram, jag tnker bara.....

Hjlper inte heller nr han sger att han inte trivs i VM. Nu har han nd kommit tillbaka efter en svagare period men det skiter sig likvl.
2025-04-21, 11:01
Medlem
TilleyHats avatar
Tvan, fyran och ttan p ettrsrankingen r borta redan i frsta omgngen. Kanske kan det nd bli s att den som man inte riktigt vill tro p (O'Sullivan) kan g lngt. Eller r det Mark Allens r i r? En sn som Vafaei t.ex. har inte heller ngon omjlig vg till semifinal tminstone. Till slut tror jag nd att vi ser Trump i finalen, kanske mot en motstndare vi inte har tnkt p (jfr med Jak Jones frra ret).
2025-04-21, 11:53
Moderator
Hjv9s avatar
Jak p vg att tappa andra framet men d missar Xintong en superenkel brun. 7-4 nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in