Citat:
Ursprungligen postat av
Swingi
Två av de skadade ska vara billiga entreprenörer från Indien enligt en bekant som jobbar där
Från Indien?! Driver du? Man tar alltså in underleverantörer från Indien, på ett skyddsobjekt som kan liknas vid en krutdurk? Är det någon slags utbyggnad som sker där? Jag vill minnas att jag såg massa bygg-/mobilkranar där senast jag åkte förbi.