2025-04-18, 07:29
Medlem
Jag har lagt upp flera annonser på Facebook Marketplace. Har aldrig haft en missnöjd köpare. Igår fick jag meddelande om att jag inte har tillgång till Marketplace längre. Har försökt att lista ut varför jag blev avstängd men lyckas inte. Någon med samma erfarenhet och som har lyckats få tillbaka Marketplace?
Citera
2025-04-18, 09:15
Medlem
Jag googlade frasen på engelska och fick upp många exempel på folk med samma problem. Prova detta nästa gång du stöter på problem. Nåväl, av det jag såg på min sökning så tipsade de om följande.

Logga ut och logga in igen. Prova nå marketplace igen.

Kolla om det finns uppdateringar på appen och uppdatera den. Prova nå marketplace igen.

Rensa kakorna från facebook-appen. Prova igen.

Annat som tydligen kan skapa problem med att nå marketplace är om du har ett alternativkonto, ett overifierat konto eller om du har dålig täckning på internet.

Glad påsk på dig!
Citera
2025-04-18, 20:57
Medlem
Jag har samma problem sedan oktober, sjukt irriterande och det verkar inte gå att komma tillrätta med.

Följt anvisningarna i hjälpavsnitten hur många gånger som helst men loopas ju bara tillbaka till samma sida hela tiden…
Citera
2025-05-15, 10:52
Medlem
Du har inte hittat någon lösning?
Citat:
Ursprungligen postat av Orchilea
Jag har samma problem sedan oktober, sjukt irriterande och det verkar inte gå att komma tillrätta med.

Följt anvisningarna i hjälpavsnitten hur många gånger som helst men loopas ju bara tillbaka till samma sida hela tiden…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in