Citat:
Ursprungligen postat av
negern99
De hade säkert mångdubbla testosteronhalten och slet dag in och dag ut, för att dö vid 50-årsåldern.
När jag tittar på mitt släktträd och ser alla mina förfäder så tänker jag på vilken jäkla besvikelse jag måste vara i deras ögon. De tittar säkert ner från himlen med förakt.
Tänk er Bonden Bengt som jobbade ihjäl sig och skaffade 10 barn bara för att ättlingarna ska bli transa, kolla på porr hela dagarna och gå i pridetåget. Hade ni sysslat med sånt på den tiden hade ni blivit stenade tills ni frisknade till.
Kanske Bonden Bengt jobbade ihjäl sig för att kunna öveleva, och om han haft chansen hellre hade velat bli transa och kolla på porr hela dagarna?
Gå till vilket fattigt land som helst där folk svälter, ge dem en laptop med massor av perversa porrfilmer och överflöd av mat och omsorg, så ska du se att många av dem ser på porren och därefter blir transor istället för att jobba ihjäl sig.
De som blev transor på bonden Bengts tid skäms inte över sina ättlingar, eftersom de inte fick några barn.