• 4
  • 5
2025-04-19, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horomheb
Hans biologiska föräldrar är förmodligen också syskon.
En norsk, kristen högerextremist - många varningsflagg där!

Skoleskytteren ser ut til å ha et syndrom.

Hans norske mor har et vanlig pent utseende (om det er hun som er den blonde kvinnen på Facebook-profilen)
Foreldrene er selvsagt ikke søsken
Senast redigerad av TigerKvinna 2025-04-19 kl. 09:13.
Citera
2025-04-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Aftonbladet går i rubriken ut med att "skytten är norsk".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rida-var-norsk

Hade det varit exakt samma situation men Somalia killen varit född i, hade det förstås inte hetat att "skytten är somalier".

Edit. Han verkar varit född i USA, men hans mamma är norsk.
Lustigt hur lite det krävs för att kallas norsk, medan alla som är svenska medborgare och begår brott kallas svenskar.

Morfaren emigrerte fra Norge (Trondheim) og til USA, moren er født og oppvokst i USA virker det som om, men er norsk statsborger
Citera
2025-04-19, 14:59
Medlem
LordOfWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Det där är ju ingen skolskjutning. Det skedde på en parkering och hade inget med skolan att göra där man spelade en basketmatch.

Fel. Det skedde på skolans område och räknas som en skolskjutning.
Citera
2025-04-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Sorry, glömde att jag måste förtydliga allt för dig. När jag pratar om våld utifrån höger-vänsterperspektivet så pratar jag naturligtvis om politiskt motiverat våld.
Det måste du vara extremt tydliga med. Högerdårarna fattar inte att de själva är de absolut farligaste gällande den typen av mord.

Idag är det årdag till Timothy McVeighs sprängning i Oklahoma. En typisk Trump-supporter om han levt. Nu minns jag hur han satt i högsäkerhetsfängelset i Denver många år.
Citera
2025-05-13, 05:28
Medlem
Ja, skytten blev själv sårad av en polis som träffade honom i käken. Hans ansikte ser inte helt jämnt ut längre. Men, med två döda och 6 sårade lär det dröja innan han får se solen igen.

"A new mugshot of the alleged Florida State University gunman showed his face badly disfigured from being shot in the face by a cop during last month’s deadly shooting."

https://www.skynews.com.au/world-new...jRNUOVBZW1fqwg
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in