• 7
  • 8
2025-04-19, 17:44
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Märkligt nog var inte dejten dålig, lite många överraskningar men jag lär nog inte glömma den precis. Dock dog det romantiska intresset så fort jag såg henne komma gåendes med barnvagnen.

Innan vi hälsat hade jag redan tänkt på hur hemskt det vore att ha barn med någon som henne...
Kul att den blev bra då 😊
Citera
2025-04-19, 17:56
Det bara dök upp en ny man som var mycket intressant. Den "nya" mannen fick mig helt enkelt att inse hur jag burde må i någons sällskap, och det gav mig en inre styrka att avsluta allt.

Jag var redan trött av min dejt och gav honom flera chanser än vad idioten förtjänade.
Citera
2025-04-20, 08:43
Medlem
Det gick för fort, jag ville inte att vi skulle bli tillsammans direkt. Jag ville mest ligga.
Citera
2025-04-20, 19:21
Medlem
Senaste killen jag slutade dejta var för att han var för klängig/kvävande. Typ messade hela tiden, gick alldeles för snabbt fram med att fantisera om vårt framtida liv och hur våra barn skulle trivas ihop och hur vi skulle dela upp hushållssysslorna i vårt framtida gemensamma hem… efter typ 3 dejter.. och överöste med komplimanger hela tiden. Jag tror att om jag sagt att jag gillade att strypa kattungar på fritiden hade han bara glittrat med ögonen och sagt ”guuud vad intressant! Du är en så stark och modig kvinna!”….

Synd. Han var snygg, jurist, mycket smart och trevlig, men det går ju inte… jag försökte flera gånger säga att han behövde lugna sig lite och att han gick för fort fram och skickade för många meddelanden, och han lovade att lugna sig men efter ett par dagar var det likadant igen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in