Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-10-30, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Saxat från 1177.

Emotionellt instabilt personlighetssyndrom innebär att du hanterar starka känslor på ett sätt som kan bli skadligt för dig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Aha, kanske hittat tillbaka. Kanske bara bra vänner även om de inte är tillsammans. Han har ju hjälpt henne mycket i livet.
Tror det är bra om de bor ihop eftersom hon mött så dåligt.
Citera
2025-10-30, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tror det är bra om de bor ihop eftersom hon mött så dåligt.
Det tror jag också. Jag tror att han hjälper henne jättemycket och har gjort under hennes jobbiga perioder. Jag har fått uppfattningen att han verkat vara slapp osv men han är nog väldigt omtänksam men vill hålla sig utanför offentligheten.
Citera
2025-11-29, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Och var tog skånskan vägen?! Hon hookade med Anis och därmed access till "innefolket" i sthlm, fick ihop det tillfälligt med pappan till sonen som hon tydligen inte visste att hon var gravid med, flyttar senare in hos/till honom för att sen klappa ihop, göra slut och köpa egen bostad i Juni. Men! Hon bor fortfarande kvar hemma hos sitt "ex"! , shoppar som om varje dag var den sista, pratar om sitt ständiga dåligmående osv. Vad är grejen med den här tjejen? Är hon kände för något speciellt?

Bor hon fortfarande kvar hos sitt ex skriver du? Hur vet du det?
Citera
2025-11-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Bor hon fortfarande kvar hos sitt ex skriver du? Hur vet du det?

Hon bor ju i en egen lägenhet nu. Flyttade in för nån vecka sen.
Citera
2025-12-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon sa för någon dag sedan i någon TikTok-trend att hon gillade att bo med sitt ex.

Naturligtvis gjorde hon det, hur skulle det tas emot om hon sade något annat? "Jag fullständigt avskyr att bo med pappan till mitt barn".
Citera
2025-12-08, 19:24
Medlem
Filippa är så osynlig nu när hon flyttat. Någon enstaka vlogg men knappt nåt på Snap el IG.
Citera
2025-12-08, 19:34
Medlem
Men hon är riktigt snygg/söt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem