2025-04-15, 23:48
Medlem
Tänk dig festivalområdet på en musikfestival, fast istället för olika scener där olika band spelar så är området indelat i olika zoner där knark och horor flödar. Från var och en efter förmåga till var och en efter behov, så mycket som kroppen orkar, under 48 timmar!
Allt detta anordnat 100% lagligt på svensk mark.
Vad hade du betalat för en biljett?

I biljettpriset ingår varken knark eller hora utan detta får man köpa till separat på plats.
Det festivalen erbjuder är ett 100% lagligt forum där säljare och köpare kan sluta avtal utan att behöva förhålla sig till svensk lag. Det ingår även en garanti för att det ska finnas en viss tillgång på knark och horor för alla besökare samt för att både knark och horor är "rena".
För er som gillar musik och inte vill stå för era knark- och horköp så kommer det också att finnas en liten musikscen där utvalda band spelar. Då kan man säga till sina närmaste att det är för musiken som man egentligen besöker festivalen.

Kameror kommer inte vara tillåtna att ha med sig in men däremot kommer festivalen bevakas så att ingen tror att de äger stället bara för att de har tagit några linor koks. Det finns även vissa andra strikta regler som att varken minderåriga, gravida eller husdjur får beträda området. Om en Svensson vill ta med sig familjen in måste alltså frun som är gravid, barn och hund snällt vänta i bilen tills det att mannen är klar med festivalbesöket.
Av förklarliga skäl kommer varken polis, civilpolis eller annan (extern) ordningsmakt tillåtas beträda festivalområdet.

Det skulle bli ett väldigt långt inlägg om alla praktiska detaljer tas, det är bara att ställa frågor.
Vissa av frågorna kring hur detta skulle kunna anordnas lagligt tas lämpligast i den här tråden jag skapade igår:
(FB) Maximera Straffrabatten och Tjäna Pengar på Offerlösa Brott. Möjligt?

Jag får be om ursäkt ifall tråden har postats i fel forum, den berör så många olika delar av Flashback att jag inte visste var jag skulle posta den.
Det viktigaste med den här tråden är att vi får en uppfattning om vad människor hade varit beredda att betala för den här typen av arrangemang, så det är därför jag lagt den i Ekonomi: övrigt.
Senast redigerad av DyraMynt 2025-04-15 kl. 23:50.
Citera
2025-04-16, 00:49
Medlem
slagskotts avatar
NOLL kronor., skulle hellre ha betalt för att vara på en plats me degenerade människor
Citera
2025-04-16, 00:54
Medlem
supremanics avatar
500 spänn ungefär. Så länge det är bra musik och inge jävla rap eller hip-hopp
Citera
2025-04-16, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
500 spänn ungefär. Så länge det är bra musik och inge jävla rap eller hip-hopp

Tack för svar!
Musiken är fortfarande inte spikad än men alla åsikter är välkomna.

Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
NOLL kronor., skulle hellre ha betalt för att vara på en plats me degenerade människor

Hur hade du spenderat pengarna om någon hade betalt dig för att vara på plats?
Är det mest knark eller horor som lockar?

Det kommer säkert finnas behov av att rekrytera volontärer för festivalen, som får komma in gratis mot att de hjälper till med arrangemanget.
Citera
2025-04-16, 01:15
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Tack för svar!
Musiken är fortfarande inte spikad än men alla åsikter är välkomna.

Hur hade du spenderat pengarna om någon hade betalt dig för att vara på plats?
Är det mest knark eller horor som lockar?

Det kommer säkert finnas behov av att rekrytera volontärer för festivalen, som får komma in gratis mot att de hjälper till med arrangemanget.

Jag hatar knarkare och horor är vidriga, vilken normal människa skulle vilja vara associerade med den festivalen?
Citera
2025-04-16, 01:23
Medlem
Citat:
Jag hatar knarkare och horor är vidriga, vilken normal människa skulle vilja vara associerade med den festivalen?

Tänk att det finns människor som tror att Flashback bara handlar om knark och horor (och möjligen nazism), men ändå finns det normala människor som besöker sidan, inte sant?
På samma sätt hoppas jag olika typer av besökare lockas till den här festivalen. Ett Flashback i verkligheten!
De som inte själva ännu har ett intresse av knark eller horor kanske kan ta tillfället i akt att lära sig mer om det istället för att bara gå på vad media säger om hur bra det är att förbjuda dem?
Sen om det är Nazism som lockar dig till forumet kan vi säkert ha en avdelning för Nazister där ni får marknadsföra era åsikter utan att behöva söka tillstånd för det.
Om vi säger såhär, knarket och hororna kommer inte försvinna då jag tror att de kommer vara festivalens dragplåster, men vad skulle du själv helst vilja se på denna frihetsfestival?
Citera
2025-04-16, 02:23
Medlem
SkattefriZons avatar
10 000kr om det ingår analsex och heroin i biljettpriset.
Citera
2025-04-16, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
10 000kr om det ingår analsex och heroin i biljettpriset.

Tack för svar!
Hur mycket heroin/analsex tror du att du hade du kunnat nyttja under en 48 timmarsfestival?
Om det inte ingår analsex och heroin utan detta måste köpas till som extratjänster av respektive "langare", vad hade du varit villig att betala då för festivalbiljetten?
Citera
2025-04-16, 03:55
Medlem
Det finns redan

Folk betalar ungefär 3000 kr för det

https://www.smt.se/story/280a139f-ffee-4444-9a40-d392d57a97c7?pageSlug=festivalen-borderland
Citera
2025-04-16, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Tänk dig festivalområdet på en musikfestival, fast istället för olika scener där olika band spelar så är området indelat i olika zoner där knark och horor flödar. Från var och en efter förmåga till var och en efter behov, så mycket som kroppen orkar, under 48 timmar!
Allt detta anordnat 100% lagligt på svensk mark.
Vad hade du betalat för en biljett?

I biljettpriset ingår varken knark eller hora utan detta får man köpa till separat på plats.
Det festivalen erbjuder är ett 100% lagligt forum där säljare och köpare kan sluta avtal utan att behöva förhålla sig till svensk lag. Det ingår även en garanti för att det ska finnas en viss tillgång på knark och horor för alla besökare samt för att både knark och horor är "rena".
För er som gillar musik och inte vill stå för era knark- och horköp så kommer det också att finnas en liten musikscen där utvalda band spelar. Då kan man säga till sina närmaste att det är för musiken som man egentligen besöker festivalen.

Kameror kommer inte vara tillåtna att ha med sig in men däremot kommer festivalen bevakas så att ingen tror att de äger stället bara för att de har tagit några linor koks. Det finns även vissa andra strikta regler som att varken minderåriga, gravida eller husdjur får beträda området. Om en Svensson vill ta med sig familjen in måste alltså frun som är gravid, barn och hund snällt vänta i bilen tills det att mannen är klar med festivalbesöket.
Av förklarliga skäl kommer varken polis, civilpolis eller annan (extern) ordningsmakt tillåtas beträda festivalområdet.

Det skulle bli ett väldigt långt inlägg om alla praktiska detaljer tas, det är bara att ställa frågor.
Vissa av frågorna kring hur detta skulle kunna anordnas lagligt tas lämpligast i den här tråden jag skapade igår:
(FB) Maximera Straffrabatten och Tjäna Pengar på Offerlösa Brott. Möjligt?

Jag får be om ursäkt ifall tråden har postats i fel forum, den berör så många olika delar av Flashback att jag inte visste var jag skulle posta den.
Det viktigaste med den här tråden är att vi får en uppfattning om vad människor hade varit beredda att betala för den här typen av arrangemang, så det är därför jag lagt den i Ekonomi: övrigt.

Skulle knark och horor vara bättre ihop med massa andra människor? Dom med sådana intressen drar väl redan till Köpenhamn, Amsterdam, Thailand eller Karibien och kan då vara rätt anonyma.

150-500 kronor är väl rimligt inträde för lite festival.
Citera
2025-04-16, 09:00
Medlem
reffis avatar
Citat:

Helt rätt svar.

Vem fan vill knulla luder? Äckliga jävla människor. Riktiga förlorare som måste betala, shit, hahahaha
Citera
2025-04-16, 09:07
Avslutad
Ibland tittar jag någon minut på streams från Pattaya på Kick, hade väl kunnat betala lite för att teleportera mig dit, im det gick. Men bara för att se spektaklet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in