2025-07-04, 22:58
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Bilderberggruppens hemsida listar alla nuvarande och tidigare medlemmar av styrgruppen -

Bildt står inte med alls
Marcus Wallenberg är medlem sedan 2005.

Bland tidigare medlemmar finns
Sten Gustafsson
Percy Barnevik
Jacob Wallenberg
Björn Lundvall

Men du skriver ju om något ”runda bordet” så du kanske inte pratar om styrgruppen (steering committee)?
Jag har en bild som fångats upp på nätet men jag har ingen möjlighet att lägga ut den själv. Vill Du se den så skicka en email adress så skickar jag den till Dig
Citera
2025-07-04, 23:01
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är luntor som står på Luntmakargatan. Och de är inte resta av kyrkan - de är bekostade och ditsatta av 10 privata fastighetsägare i området - det står till och med graverat på en av luntorna.
Oavsett detta så hävdas att en kyrka i närheten är inblandad i dessa obelisker.
Jag känner igen det Du säger men av de som kan mycket mer än jag nämns den kyrka.
Citera
2025-07-04, 23:06
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Nej och det är inte meningen att vi ska vara invigda i detta.
Det är the real power on earth med sina olika låsta sällskap.
Så har det under överskådlig tid fungerat men dessa vill helst inte att vi fotfolket ska känna till allt för mycket om dem.

Nej, det är ingen kunskap du hämtar från skolan eller massmedia direkt.
Men den finns där om man verkligen vill veta. Den som inte är nyfiken nog kommer aldrig förstå
Citera
2025-07-04, 23:10
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Satanister som vill ta över världen, och förslava oss andra.
Vi är redan förslavade och värre kommer det att bli.
Citera
2025-07-04, 23:23
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Nej, det är ingen kunskap du hämtar från skolan eller massmedia direkt.
Men den finns där om man verkligen vill veta. Den som inte är nyfiken nog kommer aldrig förstå
Jag vet inte det vär här jag nämde Elgoog / Googels spegelmotor.
Men den har inget med Google att göra.
All text blir spegelvänd.
Men man måste ha tid att finna sådant här och de flesta har ju inte det.
Arbetslivet för många idag är att tempot blir allt högre för varje år som går.
Och när Du är ledig går tiden till att ladda batterierna
Succesivt slår den strategi till som makten sedan länge planerat för fotfolket.
Efter en hård arbetsdag sätter sig knegaren framför TVn för att slötitta ev på nyheterna och vädret och somnar framför TVn.
Där utgör individen det minsta hotet mot makten och samtidgt får de sprida sitt budskap så länge Du orkar vara vaken. För att åter igen vakna - gå till jobbet - tjäna pengen som bli allt mindre värd eller så stiger utgifterna. Du blir äldre, orkar mindre, somnar allt fortare vid TVn som fortsätter i det oändeliga att sprida budskapet som endast består av sådant som makten anser Du ska känna till.
Sist av allt - Du ligger i kistan på väg att kremeras. Då plötsligt slits liket av Dig ut ur kistan för att placeras i en kartong. Kistan som bekostas av scen avlidnes släkt vet så klart inget om detta utan kyrkan har endast kista som återanvänds. Naturligtvis upptages betalning för kistan varje gång en ny begravning står för dörren.
Citera
2025-07-05, 01:52
Medlem
HRTs avatar
Citat:

jag säger inte emot dig
Citera
2025-07-05, 09:01
Citat:

Det är helt klart - samt att klassklyftorna kommer att öka dramatiskt.

Alltsammans utefter Bilderberg-direktiv. Man blandar raser/kulturer/religioner/sexualiteter för att oskadliggöra homogent motstånd från främst vita människor.

Projektet kommer inte att kunna stoppas. Man kommer att hålla nere folk med ett socialt kreditsystem av kinesiskt snitt, med AI/automatisering* och med UBI (Universal Basic Income). Håller du dig inte i schack stängs ditt bankkort av (för de som ens kommer att äga ett sådant) och ingen UBI delas ut. Europa tycks vara kontinenten som man tänkt prova detta på först.**

Detta kommer som sagt inte att kunna stoppas utan det enda man kan göra som individ är att ackumulera förmögenhet och emigrera bortom Europa.***

Citera
2025-07-05, 23:48
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
jag säger inte emot dig
OK men ifrågasätt gärna för de räta svaren har ingen
Citera
2025-07-08, 01:47
Är det en tillfällighet att Carl Bildt gick ut och föreslog att Sverige behöver ett "eget CIA" den 13 Juni under tiden som detta mötet pågick mellan 10-15:e Juni?

Edit: Här verkar vara en bild där Bildt syns vimla med gäster från årets möte https://i.ibb.co/1tszb3xN/politiker-...rg-2025-v2.png
Senast redigerad av De14Orden 2025-07-08 kl. 01:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in