2025-04-14, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det var ett svar på dig som tog upp Israel i en tråd som uttryckligen handlar om pengar till den palestinska myndigheten. Du kunde inte låta bli att jiddra om amerikanska pengar till Israel av någon anledning.

Jag bevisade bara hur absurt ditt påstående var. Och eftersom att du insisterar på att jag skulle vara antisemit som säger samma sak som du så menar du själv på att du är rasist.

Det enda du gjort i denna tråden är att ljuga och trolla och kalla mig för antisemit. Du framstår som en hispig aktivist
Citera
2025-04-14, 18:29
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Tror du jag är en Netanyahu fanboy eller?

Ja
Citera
2025-04-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEWEFAGENT
Så det blir inte bombat snart, utan blir bombat lite senare. Det är ganska tragi-komiskt när USA skickar pengar och vapen till Israel för att bomba samtidigt som EU skickar pengar för att bygga.
Israel har härjat runt och förstört massor på Västbanken också lite i skymundan från folkmordet i Gaza.
https://english.palinfo.com/news/2025/02/14/333953/
Citera
2025-04-14, 18:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Jag bevisade bara hur absurt ditt påstående var. Och eftersom att du insisterar på att jag skulle vara antisemit som säger samma sak som du så menar du själv på att du är rasist.

Det enda du gjort i denna tråden är att ljuga och trolla och kalla mig för antisemit. Du framstår som en hispig aktivist

På vilket sätt är det rasism att påstå att islam är ett antidemokratiskt system?
Citera
2025-04-14, 18:38
Avstängd
Citat:
På vilket sätt är det rasism att påstå att islam är ett antidemokratiskt system?
Du verkar ha fallit i din egen hasbaras fälla. Du fattar väl att hasbara-fällan är för andra, inte för hasbariten själv? Gör om, förvanska rätt.

Judendom är en ras/etnicitet/religion och allt mellan himmel och jord bereonde på vem Ha-Bibi vill massmörda för tillfället.
Citera
2025-04-14, 18:41
Medlem
Citat:

Vad svammlar du nu om? Du skrev att Abbas borde betala ur sig egen ficka. Jag använde bara din logik vad gäller Israel och deras försvarsbudget, där snackar vi sinnessjuka summor pengar. Du började du trolla på högsta växlarna och kallade mig för antisemit.

Det är det som är så fruktansvärt komiskt med er sionisttroll. Så fort man använder eran retorik så skriker ni antisemitism. Vilket bevisar att enligt era egna måttstock så är ni rasister.
Citera
2025-04-14, 18:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Vad svammlar du nu om? Du skrev att Abbas borde betala ur sig egen ficka. Jag använde bara din logik vad gäller Israel och deras försvarsbudget, där snackar vi sinnessjuka summor pengar. Du började du trolla på högsta växlarna och kallade mig för antisemit.

"OK" Visa mig din aritmetik hur mycket pengar Israel fått sen 1948 jämfört med Palestina så vi får se om du klarar det. Palestina har fått mer pengar än någon stat i världshistorien.
Citera
2025-04-14, 19:02
Medlem
Imponerande hur EU och dess medlemsländer fortsatt vräker pengar i svarta hål.
-Vad tror dom sig uppnå?
Citera
2025-04-14, 19:02
Medlem
Citat:
"OK" Visa mig din aritmetik hur mycket pengar Israel fått sen 1948 jämfört med Palestina så vi får se om du klarar det. Palestina har fått mer pengar än någon stat i världshistorien.

Jag har redan citerat hur det ser ut med bistånd från USA till Israel. Det är du som bara kastar ur dig massa påståenden utan källa.
Citera
2025-04-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Pengarna hamnar på Västbanken, inte i Gaza.
OK. Lite större chans att det inte blir bombat.
Citera
2025-04-14, 19:56
Medlem
engammalfisks avatar
De körde parad med död dubbelvikt kvinna på skottkärra på allé och alla inklusive barnen var stolta & super glada & tjoa & tjimma, kvinnan var tysk turist & råkade vara där nuvarande konflikt startade för lite sightseeing hoppsan, massmordet där israeliska kvinnor våldtogs framför sina barn och sen halshöggs.

Så jag tycker verkligen, från botten av mitt hjärta, ge dem fler miljarder. de behöver dem till mat för grannländerna vill inte ha dem, de måste vara för fina.
Citera
2025-04-14, 20:06
Medlem
Behövs det verkligen nått stöd? Palistinerna kommer flytta på sig till närliggande arabländer och Gaza ska bli ett turistparadis som Trump står för.

EU behöver inte bidra med nått och bör inte bidra med nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in