2025-04-14, 19:44
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sha
Ska röra sig om en s*r*a Lyckbr*nt

Att döma av sökningarna på henne de senaste dagarna, innan namnet droppades här, stämmer det troligtvis.

Citat:
– Socialtjänstens roll är att bygga relationer

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...ng-ska-fungera
Citera
2025-04-14, 19:45
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:

Varifrån kommer uppgifterna/ryktet om denna person? Litar du på din källa? Det är ju elakt annars att peka ut någon med ett så pass särpräglat namn, om hon skulle vara oskyldig.
Citera
2025-04-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Varifrån kommer uppgifterna/ryktet om denna person? Litar du på din källa? Det är ju elakt annars att peka ut någon med ett så pass särpräglat namn, om hon skulle vara oskyldig.

Follow the money
Citera
2025-04-14, 21:14
Medlem
Citat:

Inte för att var sådan men hennes utseende klingar ”dejta kriminella”
Citera
2025-04-14, 21:50
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
s*r* Lyckbr*nt menar du väl?
Citera
2025-04-14, 21:52
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Namn och bild!

https://www.linkedin.com/in/s*r*-lyckbr*nt-9969b01b9/

https://www.facebook.com/s*r*.jonsvreten

https://www.instagram.com/s*r*lyckbrant/
Senast redigerad av Orgelnisten 2025-04-14 kl. 21:56.
Citera
2025-04-14, 22:28
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
https://www.linkedin.com/in/s*r*-lyckbr*nt-9969b01b9/

https://www.facebook.com/s*r*.jonsvreten

https://www.instagram.com/s*r*lyckbrant/

Såg förstås ut precis som man förväntade sig. En blond bimbo med pumpade läppar som gillar att snaska kriminell dase. Olämplig är bara förnamnet, men å andra sidan så verkar det vara mer eller mindre standard bland socionomerna idag att ägna sig åt dylikt, inte ens de kvinnliga kriminalvårdarna kan låta bli att manipulerade av psykopaterna. Det får täppas till helt enkelt, privat samröre med grovt kriminella klienter ska leda till automatiskt avsked.
Citera
2025-04-14, 23:02
Medlem
Riddargrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Imponerande hur väl etablerade deras snablar är runtom i myndighetkvinnornas sköten

men med sådana typer behöver ingen kvinna känna sig ful så länge hon har hål. klart att för-små-sandaler inte behöver jobba för sitt bidrag.
Citera
2025-04-14, 23:11
Medlem
Om jag av misstag springer på en labil kvinna så kan jag sätta min vänstra arm (är vänsterhänt) på att det står ’akademisk examen: socionom’ i deras CV.

Jag förstår faktiskt inte hur alla psykiskt störda fruntimmer kan dras till samma yrkesgrupp? Och vilka OERHÖRDA konsekvenser dessa kvinnor kan ställa till med i samhället. Dessa människor är helt ärligt ett jättestort samhällsproblem. Att ha fel människor på fel plats gällande dessa yrken kan skapa skillnad mellan liv och död för många.

Men hur löser man detta? Jag vet inte. Att ha lämplighetsprov på antagningsprovet till utbildningen är ju ett steg. Om de motiverar sitt yrkesval med att de ”vill hjälpa andra eftersom de själva blev utsatta som barn” är det en stor röd flagga! Det innebär att de vill projicera sin egen barndom på andra och hämnas på sina förövare genom att utöva makt på andra.

Men vem bryr sig om detta? Pöbeln verkar ju naivt tro att hamnar man i klammeri med soc, då är det säkert något skumt man gjort. ”Ingen rök utan eld” osv. Men det är väl först när man haft med dem att göra när man inser vilken oerhörd skada de kan göra och ändå aldrig behöva stå till svars.

Självklart är det utredning och avskedan för denna kvinna, som gäller. Vidare skampåle och en såkallad ”notering i socialregistret” i fem år, som alla andra får när de hamnar som föremål för socialtjänsten. Det kommer hindra henne från att få ett jobb i fem års tid. Då kanske socialtjänsten får ett perspektiv på vad de själva utsätter andra för (och nu pratar jag inte om skyldiga, utan sådana som de själva utrett som oskyldiga men som ändå ska behöva finnas noterade i det där förbannade registret)
Citera
2025-04-15, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Om jag av misstag springer på en labil kvinna så kan jag sätta min vänstra arm (är vänsterhänt) på att det står ’akademisk examen: socionom’ i deras CV.

Jag förstår faktiskt inte hur alla psykiskt störda fruntimmer kan dras till samma yrkesgrupp? Och vilka OERHÖRDA konsekvenser dessa kvinnor kan ställa till med i samhället. Dessa människor är helt ärligt ett jättestort samhällsproblem. Att ha fel människor på fel plats gällande dessa yrken kan skapa skillnad mellan liv och död för många.

Men hur löser man detta? Jag vet inte. Att ha lämplighetsprov på antagningsprovet till utbildningen är ju ett steg. Om de motiverar sitt yrkesval med att de ”vill hjälpa andra eftersom de själva blev utsatta som barn” är det en stor röd flagga! Det innebär att de vill projicera sin egen barndom på andra och hämnas på sina förövare genom att utöva makt på andra.

Men vem bryr sig om detta? Pöbeln verkar ju naivt tro att hamnar man i klammeri med soc, då är det säkert något skumt man gjort. ”Ingen rök utan eld” osv. Men det är väl först när man haft med dem att göra när man inser vilken oerhörd skada de kan göra och ändå aldrig behöva stå till svars.

Självklart är det utredning och avskedan för denna kvinna, som gäller. Vidare skampåle och en såkallad ”notering i socialregistret” i fem år, som alla andra får när de hamnar som föremål för socialtjänsten. Det kommer hindra henne från att få ett jobb i fem års tid. Då kanske socialtjänsten får ett perspektiv på vad de själva utsätter andra för (och nu pratar jag inte om skyldiga, utan sådana som de själva utrett som oskyldiga men som ändå ska behöva finnas noterade i det där förbannade registret)

Såklart inte!

Hon är gravt olämplig för jobbet, men hon har inte brutit mot någon lag. Hon kommer inte att hamna i något register. Och hennes chef viftade ju bort hennes relation med Foxtrot-mannen som någonting som bara hade pågått en kort tid, och som inte hade något samband med hennes jobb.

Tro't den som vill! Men så funkar Sverige.
Citera
2025-04-15, 08:44
Medlem
Citat:

Vad är det här för jävla idioter? Äventyrar med människors säkerhet . Socialtjänsten är den mest kraftfulla organisationen i Sverige. Soc har mer befogenhet än säpo i detta land.
Hur i helvete ska människor kunna lita på staten? Aldrig sett så mycket infiltration som det är i Sverige . Man glamouriserar kriminalitet, gåsmamman, snabba cash. Altså det är inte normalt.

Kärringen har dessutom barn enligt Facebook.
Hur kan hon utsätta dom för detta? Uffe skulle ju ta kriminellas barn, är det inte dags att börja med denna soc chef då ? FATTAR NI INTE HUR STORT DETTA ÄR? En Soc chef som omhändertar barn och gör business utav det och sätter ännu fler på hem
Senast redigerad av Snusbuslus 2025-04-15 kl. 08:49.
Citera
2025-04-15, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Såklart inte!

Hon är gravt olämplig för jobbet, men hon har inte brutit mot någon lag. Hon kommer inte att hamna i något register. Och hennes chef viftade ju bort hennes relation med Foxtrot-mannen som någonting som bara hade pågått en kort tid, och som inte hade något samband med hennes jobb.

Tro't den som vill! Men så funkar Sverige.

Detta är en skandal, en Soc chef med höga befogenheter kan altså omhänderta flera barn än det behövs, och förvandlar det till pengar genom att sätta dom på sin kriminella killes boenden så dom tjänar pengar. Båda två!!!
Hon måste orosanmälan och bli av med sitt egna barn
Senast redigerad av Snusbuslus 2025-04-15 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in