2025-04-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Som tur är det fortfarande så att föräldrar i Sverige har ytterst liten möjlighet att bestämma över vilken litteratur som ska finnas i våra skolor. Detta ska skötas av de som jobbar i och med skolverksamhet i samarbete med skolbarnen.

Som är indoktrinerade i kulturmarxism och har den "rätta" depraverade värdegrunden där det anses normalt att barn ska utsättas för peddosekten RFSL värdegrund och hjärntvätt.
Citera
2025-04-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Visste väl att det ringde en klocka när namnet Anna Troberg dök upp.
Det var den jävla flatan som kapade och saboterade piratpartiet till nåt jävla hbqtxyz-missfoster till parti.

Hon kan stoppa upp pervoboken i hyskan och hålla truten.
Mycket bättre att ungarna botaniserar fritt bland all avartsporr på internet då?
Citera
2025-04-13, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Med ett medlemsantal på 5.000st medlemmar så finns väl knappast något mandat att kräva den här typen av saker.

Då kan ju polisen se till att göra hembesök hos dessa 5 000 så kommer 99% ha olagligheter på sina paddor och mobiler samt säkerligen egenproducerat olagligt material.

Man är inte med i RFSL om man är normalt fungerande och inte har en avvikande olaglig och depraverad och pervers läggning.
Citera
2025-04-13, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Mycket bättre att ungarna botaniserar fritt bland all avartsporr på internet då?

Nej det ska krävas bank-id eller liknande för att komma åt det materialet.
Citera
2025-04-13, 14:16
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Läs vad du skriver så inser du att du har en depraverad läggning och inställning i denna fråga.

Jag visste inte att du hade den inställningen till sexualundervisning, dina föräldrar fick tydligen ingen. Det hade besvarat samhället en del pengar.
Citera
2025-04-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Detta tvingas vi finansiera med skatter

Frågan är varför i helvete vi tvingas till det?

Varför har inte Tidö lagt ned RFSL eller dragit in bidragen till denna peddosekt.

Maila din riksdagsman eller kvinna och kräv det.
Citera
2025-04-13, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Exakt. Låt var och en välja själv, inte bli påtvingad denna HBTQ+-progaganda från RFSL.

RFSL argumenterar för att boken ska vara tillgänglig för utlåning. Inte att den ska blå påprackad någon.
Citera
2025-04-13, 14:26
Medlem
Citat:
Nej det ska krävas bank-id eller liknande för att komma åt det materialet.
Du låter som mina föräldrar när jag växte upp. Sex var tabu och när min mamma äntligen och motvilligt tog "the talk" med mig om sex och killar hade jag redan varit sexuellt aktiv i tre år. Blev ju inte så bra det heller.
Som tur var fanns det böcker på biblioteket på ämnet 🙂
Citera
2025-04-13, 14:29
Medlem
Citat:
Du låter som mina föräldrar när jag växte upp. Sex var tabu och när min mamma äntligen och motvilligt tog "the talk" med mig om sex och killar hade jag redan varit sexuellt aktiv i tre år. Blev ju inte så bra det heller.

Jag känner lukten av bullshit!

Så ni hade ingen sexualundervisning i skolan menar du?

Redan i mellanstadiet började det med lärare som babblade på om sex och visade bilder.
Citera
2025-04-13, 14:30
Medlem
Citat:
Jag känner lukten av bullshit!

Så ni hade ingen sexualundervisning i skolan menar du?

Redan i mellanstadiet började det med lärare som babblade på om sex och visade bilder.
Jodå, i åttan på biologin. Men den handlade mest om hur barn blir till. Sex och relationer är ju så mycket mer.
Citera
2025-04-13, 14:31
Medlem
Citat:

Så det är bra med böcker om sex enligt dig ändå så skriver du att det inte blev så bra.

Så varför är det bra med RFSL-böcker nu?

Hur ska du ha det?

Var det bra eller inte bra?
Citera
2025-04-13, 14:32
Medlem
Citat:
Jodå, i åttan på biologin. Men den handlade mest om hur barn blir till. Sex och relationer är ju så mycket mer.

Tror jag inte ett ögonlock på.

Sexualundervisningen ingår i läroplanen redan på mellanstadiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in