• 6
  • 7
2025-04-14, 11:20
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Och det är precis vad som står i min länk. Du kanske ska läsa innan du öppnar munnen?

Här har du en till länk. Jag har nu alltså två länkar som bevisar att det ”finns källor på tvångsrekrytering”. Alltså är lögnen avslöjad även om rysspsykopater ljuger om källornas sanningshalt.

https://lifos.migrationsverket.se/do...chmentId=50103

Mysigt va? Tvingas kriga mot sina landsmän efter att ha blivit ockuoerade.

Är du dum i huvudet eller spelar du bara? Ingen tvingas kriga mot någon, tvärtom skickas de till en militärbas som garanterat ligger längre bort från fronten än Cherson. Mobilisering betyder att de ska göra militärtjänstgöring/gräva diken i ett år. För att skickas till fronten som ryss så måste du skriva under ett kontrakt på det.

De som bor i Cherson bör vara glada över att det är ockuperat av Ryssland, hade de fortfarande bott i Ukraina så hade de faktiskt kunnat tvångsrekryteras till fronten.
Citera
2025-04-14, 11:25
Medlem
Varför begå självmord när man kan dö vilken dag, timme eller minut som helst vid fronten?
Dessutom kan familjen få ersättning.
Krig är perfekt för självmordskandidater.
Citera
2025-04-14, 16:16
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Oh nej ett Ryzztroll är elakt mot mig.

Saknar helt läsförståelse gör hen med.

Tror ingen annan bryr sig om dina idiotinlägg så jag låter bli att korrigera dig mer. Men en ledtråd kan du få: ”Vi diskuterade om det finns en enda källa till tvångsrekrytering”. Det finns massor. Sen att du väljer att ljuga om det gör inte att källorna försvinner.

Nej. Jag skrev att ryssar, till skillnad från ukrainare, inte skickas till fronten mot sin vilja. Du kommer med irrelevanta länkar som påvisar att folk blir tvångsrekryterade till armén. Det är två helt olika saker.
Citera
2025-04-14, 19:19
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
En användare på Reddit har sammanställt en lista med 236 bekräftade självmord bland ryska soldater på slagfältet, plus 47 mer oklara fall.

Edit: Rör sig om fall där man har det på film.

Frågeställningar:
Är ryska soldater mer självmordsbenägna än andra?
Varför är självmord vanligare bland ryska soldater i så fall?
Ryska armén är nr 1 på självmord och mobbing även i fredstid.
Det är ett begrepp.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dedovshchina

ryssar är det värsta av det värsta på denna jord.
Det existerar ingen humanism eller medmänsklighet öht i det samhället tror fan att Ukraina slåss med näbbar och klor
Senast redigerad av GustavAnder 2025-04-14 kl. 19:22.
Citera
2025-04-16, 01:47
Medlem
M_A_Rs avatar
Självmord bland soldater i krig är något som alla nationer drabbats av. Personligen skiter jag i HUR de ryskmongoliska orch-soldaterna dör, det viktiga är ATT de dör. Man behöver nog inte vara soldat för att gå i självmordstankar om man haft den stora oturen att födas som ryss. Måste vara oerhört deprimerande att leva i ett pissland som Ryssland, utan några som helst framtidsutsikter.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in