2025-04-12, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmanglar
HEJA AIK!
Heja heja heja AIK!
2025-04-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Jag kom bara p det nu. Har inget med dig att gra. Det r bara trist nr folk inte kan bete sig. Antar att du inte kan ta vildmarken helt ur en Lulebo.

Sedan blir jag lite fundersam av allt ditt analsnack. r det ngot undermedvetet / latent som du ger utlopp t?
Jag fick aldrig ngot svar p om vi skulle kra 4-0 powerplay till Lule p sndag och sen ringa 5min p varje eventuellt Frlunda ml och avblsning i Frlundas anfall vid varje puck som tcks av en Lule spelare p sndag.. s vi iallafall gr +-0 i domslut? Eller knns det lite fr skevt fr din smak?
Senast redigerad av Steelclaw 2025-04-12 kl. 00:57.
2025-04-12, 01:05
Medlem
Joels tystnad vid omarks avgrande i 6e perioden r talande.. d vet han att det blir Edlunds rv som gller enligt tv4 kontraktet. Men solen kommer stiga ven ver dessa gossar imorgon.
2025-04-12, 01:27
Medlem
Lundkvist frgor till Hedqvist i Lules omkldningsrum..... Att man betalar fr att se skiten ..
2025-04-12, 01:27
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Jag fick aldrig ngot svar p om vi skulle kra 4-0 powerplay till Lule p sndag och sen ringa 5min p varje eventuellt Frlunda ml och avblsning i Frlundas anfall vid varje puck som tcks av en Lule spelare p sndag.. s vi iallafall gr +-0 i domslut? Eller knns det lite fr skevt fr din smak?

Herregud. Hela klubben r inpyrd av ngon ide om att vara orttvist behandlad.
Det hade nstan varit gulligt om det inte hade varit s jvla tragiskt.
2025-04-12, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Herregud. Hela klubben r inpyrd av ngon ide om att vara orttvist behandlad.
Det hade nstan varit gulligt om det inte hade varit s jvla tragiskt.
S du erknner att Frlunda hade domarfrdel i matchen?

Helt rligt, istllet fr att kasta paj p varandra... Var kvllens match 4-0 pp till Frlunda rttvist, du som sg den p plats? Frgan r faktiskt serist stlld d bde Lundqvist, Kronwall och Granqvist hittade Frlundautvisningar under matchens gng som resulterade i 0min fr Frlunda.

Sen undviker du att svara p frgan n en gng...
Senast redigerad av Steelclaw 2025-04-12 kl. 01:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in