2025-04-12, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmanglar
HEJA AIK!
Heja heja heja AIK!
2025-04-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Jag kom bara på det nu. Har inget med dig att göra. Det är bara trist när folk inte kan bete sig. Antar att du inte kan ta vildmarken helt ur en Lulebo.

Sedan blir jag lite fundersam av allt ditt analsnack. Är det något undermedvetet / latent som du ger utlopp åt?
Jag fick aldrig något svar på om vi skulle köra 4-0 powerplay till Luleå på söndag och sen ringa 5min på varje eventuellt Frölunda mål och avblåsning i Frölundas anfall vid varje puck som täcks av en Luleå spelare på söndag.. så vi iallafall går +-0 i domslut? Eller känns det lite för skevt för din smak?
Senast redigerad av Steelclaw 2025-04-12 kl. 00:57.
2025-04-12, 01:05
Medlem
Joels tystnad vid omarks avgörande i 6e perioden är talande.. då vet han att det blir Edlunds röv som gäller enligt tv4 kontraktet. Men solen kommer stiga även över dessa gossar imorgon.
2025-04-12, 01:27
Medlem
Lundkvist frågor till Hedqvist i Luleås omklädningsrum..... Att man betalar för att se skiten ..
2025-04-12, 01:27
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Jag fick aldrig något svar på om vi skulle köra 4-0 powerplay till Luleå på söndag och sen ringa 5min på varje eventuellt Frölunda mål och avblåsning i Frölundas anfall vid varje puck som täcks av en Luleå spelare på söndag.. så vi iallafall går +-0 i domslut? Eller känns det lite för skevt för din smak?

Herregud. Hela klubben är inpyrd av någon ide om att vara orättvist behandlad.
Det hade nästan varit gulligt om det inte hade varit så jävla tragiskt.
2025-04-12, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Herregud. Hela klubben är inpyrd av någon ide om att vara orättvist behandlad.
Det hade nästan varit gulligt om det inte hade varit så jävla tragiskt.
Så du erkänner att Frölunda hade domarfördel i matchen?

Helt ärligt, istället för att kasta paj på varandra... Var kvällens match 4-0 pp till Frölunda rättvist, du som såg den på plats? Frågan är faktiskt seriöst ställd då både Lundqvist, Kronwall och Granqvist hittade Frölundautvisningar under matchens gång som resulterade i 0min för Frölunda.

Sen undviker du att svara på frågan än en gång...
Senast redigerad av Steelclaw 2025-04-12 kl. 01:44.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in