2025-04-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Skulle också kunna vara prosten i Emil i Lönneberga. Spelas av samma skådespelare som Tengil.

Antagligen för att båda två knullade som kaniner.

HAHA ja det måste helt klart vara anledningen
Citera
2025-04-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nugattimackan
Teddy o Freddy på saltkråkan är ju givna vinnare, redan i serien gillade de ju att smeka o klämma snopp.

Oj, vad händer, vad hård den blir...
Mm o vad mjuk du är...

Osv *lol*
Jag tror också det.
Teddy och Freddy med Johan och Nicklas blev nog många härliga fyrkanter.
Tjorven och Pelle lekte säkert också doktor ofta med varandra.

Annars borde väl barnen i Bullerbyn också ligga bra till för spännande lekar i ladugården.
Citera
2025-04-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Jag tror också det.
Teddy och Freddy med Johan och Nicklas blev nog många härliga fyrkanter.
Tjorven och Pelle lekte säkert också doktor ofta med varandra.

Annars borde väl barnen i Bullerbyn också ligga bra till för spännande lekar i ladugården.

Helt ärligt kollade jag aldrig bullerbybarnen, så den serien har jag noll koll på.
Citera
2025-04-21, 09:37
Medlem
Citat:
Skulle också kunna vara prosten i Emil i Lönneberga. Spelas av samma skådespelare som Tengil.

Antagligen för att båda två knullade som kaniner.

Ha, ha! Det här jag inte tänkt på att det är samma skådis, men man borde ju ha känt igen de där ögonpåsarna.

Men nu vet vi i alla fall vad Tengil sysslade med på jorden innan han dog och kom till Nangijala, han var präst! Inte konstigt att han blev krigsherre. Han var naturligtvis utled på sin förtorkade tillvaro i Lönneberga med tröstlösa husförhör med tjurhuvade bonnläppar och en trettio år äldre prästänka som han blivit tvungen att konservera vid sitt tillträde. Som präst var han ju dessutom tvungen att upprätthålla ett moraliskt leverne så att supa och knulla runt var ju bara att glömma.

När han således kom till Nangijala var det en uppenbarelse för honom. Han insåg att allt han fått lära sig som präst var fel, det fanns vare sig Himmelrike eller Gud utan bara en Körsbärsdal som vem som helst var fri att erövra. Förbittrad över alla sina förspilla prästår på jorden tog han ut all sin uppdämda frustration på sagornas och lägereldarnas plats. När han blåste i trumpeten och fick ned Katla på alla fyra var hans lycka gjord.
Citera
2025-04-22, 22:05
Medlem
kajnuss avatar
Den arga skomakarn' i Bullerbyn.
Citera
2025-04-22, 23:09
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-David
Skulle personligen tippa på att Malin och Madicken (som vuxen naturligtvis!) får mest stock.

Av herrarna tror jag spontant Tengil (= bad boy extraordinaire). Men en bubblare är väl doktorn i Mariannelund som var på idel hembesök genom åren med en bra täckmantel.

Nej, Malin. och Madicken är för pryda. Rejäla tjejer/kvinnor. Tror inte alls på Pippi, hon är inte lagd sådan. Gissar fortfarande på Lus-Mia.

För övrigt tycker det är lite trist att en sådan här tråd som skulle kunna ha blivit riktigt rolig sjunkit till perverterade fantasier som folk verkar ha i helt andra sammanhang. Känns lite som att folk bara vill skriva fula ord och trams. Lite blandning av Kamratposten och Fib-Aktuellt över det hela i dess mest låga form.
Citera
2025-04-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nej, Malin. och Madicken är för pryda. Rejäla tjejer/kvinnor. Tror inte alls på Pippi, hon är inte lagd sådan. Gissar fortfarande på Lus-Mia.

För övrigt tycker det är lite trist att en sådan här tråd som skulle kunna ha blivit riktigt rolig sjunkit till perverterade fantasier som folk verkar ha i helt andra sammanhang. Känns lite som att folk bara vill skriva fula ord och trams. Lite blandning av Kamratposten och Fib-Aktuellt över det hela i dess mest låga form.

Pryda och pryda spelar mindre roll. Vackra kvinnor (Madicken blev en sådan som vuxen, talar inte om barn här) blir ständigt uppvaktade och välja och vraka. De ger efter de med när rätt man tittar in
Citera
2025-04-27, 10:02
Tror Skalleper ligger bra till. Han ser ut ungefär som de flesta sexmissbrukare.
Citera
2025-04-30, 11:17
Medlem
bcmbcmbcms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
[K.P.T.] är väl snarare en toxisk pedofil som bryter sig in nattetid a la ”midnight stalker”.

Citat:
Ursprungligen postat av BadandeBabian
Världens bästa hunk i bingen och har världens största kuk.

Som vi alla vet brukar sanningen bland sådana män vara en helt annan.

Usch ja. Mycket bra observationer. K är ett riktigt ärkepervo som stryker runt på natten... Fast i hans egna sjuka hjärna är han inget mindre än en Mr. Perfect: snygg, luktar gott, stor snopp. I verkligheten måste han förgripa sig på barn för att öht uppnå någon kroppslig närhet. Han kan knapp ens få utlösning på egen hand.

Samtidigt gör hans översexuella personlighet honom i fantasin till "switch", något som han skryter med i ledmotivet där han antyder hur ostoppbar som "bottom" han är med sin "motor där bak".

Jag avslutar med följande citat:

"Karlsson! Karlsson! Hej här kommer Karlsson!
Maka på er för nu kommer Karlsson"
Citera
2025-04-30, 15:49
Medlem
bcmbcmbcms avatar
Citat:
Jag tror att han får ligga en del. Inte tjejer som gör det frivilligt med honom. Däremot är han missbrukare av köpesex. Unga trasiga brudar är hans melodi. Helst ska de komma ifrån HVB-hem.

Pengarna till sitt missbruk får han genom att vara Stockholms bästa avlönade Foodorabud.

Det där om Foodora var faktiskt riktigt roligt. Jag småfnittrade. Ryktas i och för sig om att han ollar leveranser utanför Vasastan, men vi vet i alla fall var pengarna kommer från. Bra jobbat!
Citera
2025-05-02, 09:58
Medlem
CygneRouges avatar
Jag vet en sak: Mio och Jum Jum må ha varsin prydlig fru, men beger sig ändå ut regelbundet på campingtripper, Brokeback mountain-style.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in