Kul, lätt att vara efterklok. Jag sålde alla mina aktier när han blev vald, men borde flyttat dem till bear x10 mot amerikanskt index men det är sent nu
Vad menar du med trumpvänlig? Vill du vara snäll mot tRump och köpa något som han mest troligen tjänar på själv, är det nog hans företag DJT du ska köpa, speciellt om han går ut med att han tänker sälja själv. Dvs det blir pengar från dina fickor till hans, vilket ju är trumpvänligt.