• 1
  • 2
2025-04-09, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Chansen att du får ut pengarna är minimal skulle jag säga. Men berätta gärna! Själv spelar jag aldrig online, och sällan annars heller.

jag är diamond 1 på stake.com och det tar ungefär 1 sekund att få ut pengarna därifrån. inte haft problem på 5 år med dem.
Citera
2025-04-09, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terry0988
jag är diamond 1 på stake.com och det tar ungefär 1 sekund att få ut pengarna därifrån. inte haft problem på 5 år med dem.

Men du sätter oxå in pengar regelbundet? Det verkar vara svårt att realisera verkliga vinster, inte att hålla liv i ett konto som går men förlust. Så, har TS satt in mer pengar historiskt än han skall ta ut funkar det säkert.

jag fick (kanske felaktigt) känslan av att det var en snabb vinst som skulle ut.
Citera
2025-04-09, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terry0988
jag har vunnit där också, tog bara ut till kontot inga problem, din summa är så liten finns ingen anledning att hålla på med skatt

Vilken bank har du?
Citera
2025-04-09, 00:53
Medlem
Citat:
Men du sätter oxå in pengar regelbundet? Det verkar vara svårt att realisera verkliga vinster, inte att hålla liv i ett konto som går men förlust. Så, har TS satt in mer pengar historiskt än han skall ta ut funkar det säkert.

jag fick (kanske felaktigt) känslan av att det var en snabb vinst som skulle ut.

nej det är inte svårt att ta ut pengar, mitt konto är i vinst totalt sett och sedan jag började har jag fått cirka 120-130k i bonus också (dessa tar jag alltid ut omgående så fort jag får dem)
Citera
2025-04-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho221
Vilken bank har du?

jag har nordea
Citera
2025-04-09, 01:41
Medlem
Citat:
Baserat på mängder av trådar som handlar om just det.
Har aldrig hört om att Stake skulle förvägra någon att ta ut pengar, länka gärna något fall där de gjort det.
Citera
2025-04-09, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho221
vunnit runt 15k på stake.com som är utan svensk spellicens.
Nu ligger pengarna på coinbase
kan jag bara ta ut dom till min bank eller måste jag hålla på och sossa mig med skatt?
Har swedbank och vet att det går att kö coinbase till paypal sen bankkontot.

Tack

Såhär. Med de nya MiCA reglerna blir det klurigare komma runt skatt. Antingen köpa prepaid cards eller att du har tillgång till en köpt/fejk KYC. Eller är kreativ på andra sätt..
Inte säkert att skattesmällen kommer iår men den kommer komma.

Så fort du offrampar till fiat oavsett bank så kommer det rapporteras.

Förstår inte folk som tror att revolut går att använda för att undvika skatt. De är en BANK. De rapporterade mina konton o trades till skatteverket på årets deklaration.
Senast redigerad av firmahasten 2025-04-09 kl. 07:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in