2026-02-27, 10:26
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Vilken idiotisk kommentar.

Utveckla så lovar jag att läsa med öppet sinne.

// CC
Citera
Igår, 08:34
Medlem
Tavastlands avatar
Hims har inte gett upp tanken på ett eget bantningspiller, den som har tålamod kan nog förtjäna bra på det här underhållande bolaget.
https://proinvestor.com/investornyt/1416962/novo-hims-hers-partner-lufter-tanker-om-at-genintroducere-kopi-af-wegovy-pille
Citera
Idag, 09:39
Medlem
DenverAirports avatar
HIMS is up 40% in after market on reports of a settlement and partnership with Novo Nordisk to sell its branded weight-loss drug on the Hims platform. This stunning reversal turns a key legal adversary into a partner.
Hur många gånger ska Novo ändra sig fram och tillbaka?
Citera
Idag, 10:46
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
HIMS is up 40% in after market on reports of a settlement and partnership with Novo Nordisk to sell its branded weight-loss drug on the Hims platform. This stunning reversal turns a key legal adversary into a partner.
Hur många gånger ska Novo ändra sig fram och tillbaka?

Förstår att du inte är nöjd DenverAirport med tanke på ditt "hat" till Hims men... jag är förstås mycket nöjd. Dock kan jag hålla med dig. Man undrar vad som pågår i diskussionerna mellan Hims och Novo. Det verkar vara lite sandlåda även om jag också medger att vi småsparare aldrig vet vad som egentligen händer på deras möten. Men att hålla på att stämma, dra tillbaka, ingå överenskommelser, bryta dem, stämma igen, dra tillbaka osv ger ett oseriöst intryck. Det gäller dock båda företagen.

// CC
Citera
Idag, 10:55
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastland
Hims har inte gett upp tanken på ett eget bantningspiller, den som har tålamod kan nog förtjäna bra på det här underhållande bolaget.
https://proinvestor.com/investornyt/1416962/novo-hims-hers-partner-lufter-tanker-om-at-genintroducere-kopi-af-wegovy-pille

Jag tror att Hims har framtiden för sig och jag gratulerar alla som har gått in på 14-15 dollar. Själv är min DCA / GAV betydligt högre så det dröjer lite till innan jag är på plus. Jag gläds dock med de som har gått in på lägre nivåer.

// CC

Tillägg. Det jag tycker är synd är att marknaden fortfarande bara se GLP-1 som den viktigaste parametern för Hims. Analyserar man vad Hims gör, vad de är på väg emot, inser man snabbt att Hims är så mycket mer än viktminskning. Deras grundvärde beräknat innan denna uppgång låg på 35 dollar. Aktien är extremt översåld.
Senast redigerad av CC75 Idag kl. 11:04.
Citera
Idag, 11:09
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Förstår att du inte är nöjd DenverAirport med tanke på ditt "hat" till Hims men... jag är förstås mycket nöjd. Dock kan jag hålla med dig. Man undrar vad som pågår i diskussionerna mellan Hims och Novo. Det verkar vara lite sandlåda även om jag också medger att vi småsparare aldrig vet vad som egentligen händer på deras möten. Men att hålla på att stämma, dra tillbaka, ingå överenskommelser, bryta dem, stämma igen, dra tillbaka osv ger ett oseriöst intryck. Det gäller dock båda företagen.

// CC

Jag har inga känslor alls för HIMS. Tycker bara det verkar vara ett totalt oseriöst företag.

Mitt förtroende för HIM var redan i botten och jag håller med dig om att det skadar förtroendet för Novo. Har aldrig tidigare sett ett stort företag agera som en psykpatient.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in