Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-04-09, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Där har du fel, men det är inget att bli arg över, spara lite slantar så kan du också klä dig korrekt för hemmamys.
hahaha för sent lilla gubbe du kommer från 60talet med pyjamas. adidas är snart slut såld kanske du som köpt den för att följa med gänget?
Citera
2025-04-09, 15:11
Medlem
Studioworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdxdfr
Du är en gammal gubbe vad gör du i tråden

Den är snart slut såld.

Den är lätt att råna med dummer

Förlåt?
Som jag förstod handlar diskussionen om vettiga plagg för hemmabruk.
Som exempel kan nämnas en byxa med vidd. Kanske inte en vacker benbeklädnad men i hemmets lugna vrå kan man kosta på sig lite trevlighet, hahaha.
Citera
2025-04-09, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Studioworks
Förlåt?
Som jag förstod handlar diskussionen om vettiga plagg för hemmabruk.
Som exempel kan nämnas en byxa med vidd. Kanske inte en vacker benbeklädnad men i hemmets lugna vrå kan man kosta på sig lite trevlighet, hahaha.
Ja och tiderna förändras
Citera
2025-04-09, 16:05
Medlem
Citat:
hahaha för sent lilla gubbe du kommer från 60talet med pyjamas. adidas är snart slut såld kanske du som köpt den för att följa med gänget?
Vad menar du, gänget ? Jag har förstås bekanta, vi umgås mest på banan eller courten
Citera
2025-04-09, 16:21
Bannlyst
Citat:
Vad menar du, gänget ? Jag har förstås bekanta, vi umgås mest på banan eller courten
adidas gänget
Citera
2025-04-09, 18:47
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Reppar orten på Courten…
Citera
2025-04-09, 18:48
Medlem
Rätt mycket gopnik varning på den.
Citera
2025-04-09, 18:53
Snyggt? Nej!
Funktionellt? Kanske, hemma i TV-soffan.

Walla mannen!
Citera
2025-04-09, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopGuy1
https://m.jdsports.se/product/black-adidas-originals-hoodie-herr/19682703_jdsportsse/
Har funderat på att köpa en sån här från Adidas Men nu frågar jag er. Ser det snyggt ut eller ser det bara pundigt ut? Inget man kanske går utomhus med. Men bara använda som myskläder hemma. Har någon av er en sån hoodie?
Du måste ha en guldkedja osså så du inte flyger iväg po råssa molnen
Citera
2025-04-10, 00:09
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Vad med huva inomhus/i hemmet menar jag.

Myskläder ? Man har ju pyjamas och ”morgonrock”
Oj, huva har jag aldrig någonsin trätt över huvudet ute. Eller jo i höstas för första gången i mitt liv när det regnade under hundpromenader. Annars aldrig.

Jag har för stora mjukisbyxor, t-shirts och huvtröjor inomhus. Även någon t-shirt med rastamotiv har jag nött ut de senaste åren härhemma. Skulle aldrig ens gå ner till postlådan, längst ner i trappan så. Men det är bekvämt att gå själv hemma utan att bry sig om hir man ser ut. Dock skulle jag aldrig köpa adidasoverall med rastafärgerna i revärerna. Kanske byxorna. Beroende på dvs. Tror aldrig att jag någonsin köpt eller ägt ett nytt adidas plagg. Ja såklart man köpt det till någon unge någon gång. Jag gillar Reebok mer än Adidas och Nike. Tror det beror på att Reebok är mindre barnsligt. Mer neutralt och mer impopulärt bland barn.

Nej, mjukiskläder har man hemma. Morgonrock skulle jag inte springa runt i 24/7 som om jag levde i svår ohälsa.

Luvan är bara en stil, inte menat att man ska ha över huvudet om det inte är oväder. Har däremot tröttnat lite på den. Utomhus ska det väl vsra på en jacka för att jag ska komma med huva, nerfälld då. Eftersom jag faktiskt inte tar droger och inte vill se ut som det heller. Som sagt så är det åldersgräns på när det glider över i att bli "livsstilsbetonat".
Citera
2025-04-10, 03:45
Medlem
Citat:
adidas gänget
Menar du företagets styrelse ?
Citera
2025-04-10, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Reppar orten på Courten…
Det verkar vara skrivet baklänges, men ja här i staden finns ypperlig facilitet för ändamålet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in