Citat:
Ursprungligen postat av
Kirev
Vad med huva inomhus/i hemmet menar jag.
Myskläder ? Man har ju pyjamas och ”morgonrock”
Oj, huva har jag aldrig någonsin trätt över huvudet ute. Eller jo i höstas för första gången i mitt liv när det regnade under hundpromenader. Annars aldrig.
Jag har för stora mjukisbyxor, t-shirts och huvtröjor inomhus. Även någon t-shirt med rastamotiv har jag nött ut de senaste åren härhemma. Skulle aldrig ens gå ner till postlådan, längst ner i trappan så. Men det är bekvämt att gå själv hemma utan att bry sig om hir man ser ut. Dock skulle jag aldrig köpa adidasoverall med rastafärgerna i revärerna. Kanske byxorna. Beroende på dvs. Tror aldrig att jag någonsin köpt eller ägt ett nytt adidas plagg. Ja såklart man köpt det till någon unge någon gång. Jag gillar Reebok mer än Adidas och Nike. Tror det beror på att Reebok är mindre barnsligt. Mer neutralt och mer impopulärt bland barn.
Nej, mjukiskläder har man hemma. Morgonrock skulle jag inte springa runt i 24/7 som om jag levde i svår ohälsa.
Luvan är bara en stil, inte menat att man ska ha över huvudet om det inte är oväder. Har däremot tröttnat lite på den. Utomhus ska det väl vsra på en jacka för att jag ska komma med huva, nerfälld då. Eftersom jag faktiskt inte tar droger och inte vill se ut som det heller. Som sagt så är det åldersgräns på när det glider över i att bli "livsstilsbetonat".