Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Smith
Varför tar folk ens ställning i den där konflikten? Båda sidor är lika goda kålsupare. Det är enda sättet man kan förstå mellanösternkonflikten på.
Sionistregimen vill fördriva Palestinierna, dvs
samtliga Palestinier. Fram tills dess försöker man ta död på så många man kan.
Grannländerna vägrar i sten att ta emot Palestinska flyktingar och då har vi snart tre miljoner Palestinier vid EU´s yttre gräns, med benägen Israelisk hjälp, som vill komma in i Europa. Inklusive till Sverige.