Citat:
Ursprungligen postat av
LinaLaReina
Vet du, jag är ledsen jag var lite för hård mot dig. Nu när jag vet hur ung du är, missade det.
Mitt fel.
Fast...Du behöver inte vara tillsammans med en 20+ äldre man,
för din kropp och hela din varelse signalerar att du inte skall vara det. Det är därför du håller på såhär. Tjejgissning igen
Jag tror inte du är redo/mogen för ett förhållande. Lev livet, jobba på dig själv, och sen hitta din kärlek i någon i din ålder.
Precis, 23 är lagom för mig och andra creeps att leka med. /s
Citat:
Ursprungligen postat av
CC75
. Lägg därtill att du kallar TS för ”hora”, det säger en hel del om din syn på kvinnor och hur dömande du är som person och människa.
// CC
[/b]
Är det inte du som dömer när du ser hora) prostituerade som något nedsättande? Tycker mest hora/slampa osv är jobbigt att använda när tjejen ville bli kallad det innan sänghalmen. Känns judge fel att kalla tjejen första hora medan man pumpar, inge fan vill man ligga med en hora...
(Detta made sense efter en flaska sprit jag svär!)
Citat:
Ursprungligen postat av
Radyr
Du har samma rättigheter som andra människor. Rätt till integritet, privatliv, vänner och att bestämma själv.
Du har sårat en annan, svikit ett förtroende men två fel gör INTE ett rätt och mannen har ingen som helst rättighet i att gå över i att vara destruktiv och kontrollerande.
Kan han inte gå vidare utan att bli dum så borde han avslutat för länge sen. Du borde avsluta nu och jobba på dig själv, speciellt om han är så mycket äldre.
Även om vi Inte håller med varandra när det gäller åldersskillnader (skiter i sånt) så tycker jag att du har allt annat rätt. Även om hennes otrohet kan ses som katalysator i någon grad så finns det inget skäl att försöka bevara denna relation som redan passerat dödlig toxicity (of our city...) med otrohet och total kontroll (fast inte TPE?).
Han litar inte på henne (begripligt efter de två sidkukarna) och hon verkar mest gå med på avsaknaden av personlig integritet/toxisk kontroll i ett försök att korrigera sina tidigare misstag. Ser verkligen inget sätt detta blir hälsosamt/harmoniskt.
Förstår att han förmodligen uppfyllelse något rätt ovanligt krav (förmodligen 10+ miljoner SEK på kontot) som TS tänker sig i te kommer kunna finna lätt. För hade det han erbjuder så hade hon väljer inte förnedrat sig och frånsagt sig så mycket för att föröka hålla detta vid liv.
Så TS du har både de vettiga som CC75, feministerna som Radyr och ärkesvinet (undertecknad) som inte tycker att du borde stanna i en toxisk relation. Kanske tolkade jag någon fel här. Ny flaska nu...