• 1
  • 2
2025-04-07, 12:23
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Gillar också att köra liknande, rökt varenda dag i flertal år och hade en tid där jag rökte första direkt när man vaknade -- tycker då att sedan på dagen så biter inte gåsen. Så fick rätta till mig och köra lite rutin, ingen gås förrän på kvällen! Tycker det är mycket behagligare sätt att röka på, självklart finns det undantag om man t.ex är ute och hajkar eller dylikt

Det gör ju också att man märker skillnaden på att vara påverkad och inte. Om man blåser på direkt när man vaknar kommer man ju aldrig att ha en uppfattning om hur det är att vara o-stenad.
Dessutom blir man väldigt trött, iaf jag, om man inte fyller på med stimulanspaket regelbundet under dagen.
Citera
2025-04-07, 12:38
Medlem
jewclaws avatar
Går upp mellan 10-14 någongång beroende på hur arbetsschemat ser ut, ringer och sjukskriver mig för dagen och dagen efter. Rullar upp en med gott samvete eftersom jag vet att jag är ledig idag och imorgon. Sätter på en go låt som jag röker till. När låten och jointen är slut sätter jag mig och spelar CS tills det är dags för nästa gås, ca någon timme senare.
Citera
2025-04-07, 20:45
Medlem
rondellhundens avatar
LSS boende life style?

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Går upp vid 11 och rullar första jointen

Musik/youtube eller spelar något spel fram till 14:00, rullar en till och trycker i mig fika.

Rullar en lagom till 420. Rullar en till vid 19:00.

Tar imovane klockan 21:00, rullar upp en till samtidigt som jag lagar mat. Lägger mig vid 22:30 och somnar på 5 sekunder.
Citera
2025-04-07, 21:09
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
LSS boende life style?

Nej, hur skulle jag annars kunna röka varje dag. LSS personal går väl hem till folket, eller att dom får besöka personal?
Citera
2025-04-07, 21:10
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Att röka hela dagen är fullsändigt värdelöst emå. Jag drar 2 eller 3 jointar på kvällen, den första runt 19.00.

När går du och lägger dig? Känns ''onödigt'' om man är rejält stukad och går och lägger sig mitt i ruset.
Citera
2025-04-07, 21:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Går upp mellan 10-14 någongång beroende på hur arbetsschemat ser ut, ringer och sjukskriver mig för dagen och dagen efter. Rullar upp en med gott samvete eftersom jag vet att jag är ledig idag och imorgon. Sätter på en go låt som jag röker till. När låten och jointen är slut sätter jag mig och spelar CS tills det är dags för nästa gås, ca någon timme senare.

King att ringa in sjuk för att röka
Citera
2025-04-08, 08:48
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
När går du och lägger dig? Känns ''onödigt'' om man är rejält stukad och går och lägger sig mitt i ruset.

Lite olika, men mellan 10 och 12 skulle jag säga.
Citera
2025-04-08, 12:38
Medlem
Har ett ganska skönt jobb just nu där jag kan få jobba hemifrån så jag röker lite grann när jag känner för det, men innan dess när man var på en arbetsplats hela tiden av sin dag har man inte tid för att röka och kan endast göra de på kvällar.
Oftast blir det 3 per dag, en till efter jobbet/när jag kommit hem, sen en efter middag efter 18-19 tiden, sedan kanske en lite senare innan läggdags. Vad tycker ni om att wake and bakea? Jag gillar det men känner att man blir så trött och inte gör någonting alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in