Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-13, 01:10
Medlem
Grovyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimner
Jag har läst tråden.
Men sluta för fasen gräva runt i röven, irritera tarmens slemhinnor och framkalla svullnad osv.

Tummen upp att det löser sig oavsett via det somatiska eller psyk, om man får vara lite skämtsam.

Väntar fortf på ett svar, vad ska man göra om man har skit som har fastnat ett pekfinger in där nere, längst in? Brösta det och hålla avstånd i hopp om att man inte luktar eller bombspreja anuset med massor av parfym som vissa gör på sig själva??
Citera
2025-12-13, 01:13
Medlem
Grovyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovyle
Väntar fortf på ett svar, vad ska man göra om man har skit som har fastnat ett pekfinger in där nere, längst in? Brösta det och hålla avstånd i hopp om att man inte luktar eller bombspreja anuset med massor av parfym som vissa gör på sig själva??

Har dessutom svårt att krysta, det går inte att krysta ut det längst inifrån, hur länge jag än tar det lugnt/olugnt å försöker.
Citera
2025-12-13, 10:27
Medlem
Rimners avatar
Citat:

Lavemang.
Citera
2025-12-16, 21:08
Medlem
Citat:
Har dessutom svårt att krysta, det går inte att krysta ut det längst inifrån, hur länge jag än tar det lugnt/olugnt å försöker.

Min första fråga till dig som har problem med din Grovtarm är ___ Har man, inom sjukvården, undersökt din bäckenbotten och därtill även dina Rektum-sfinktrar ?

När du har svarat på de två frågorna enligt ovan ställda, så skall du av mig, få bästa råd och hjälp om hur du avhjälper ditt problem så att du kan fungera normalt igen, men, detta under förutsättning att du inte har någon defekt med din Grovtarm.

Mvh/ @JokerMannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in