2025-04-04, 14:31
Bannlyst
Hej jag skulle vilja tatuera en mullvad på ena bröstvårtan. Själva vårtan ska vara nosen. Kan man tatuera bröstvårtorna?
Citera
2025-04-04, 14:51
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Hej jag skulle vilja tatuera en mullvad på ena bröstvårtan. Själva vårtan ska vara nosen. Kan man tatuera bröstvårtorna?

Varför ska du tatuera bröstvårtan? Den ska ju vara nosen och har rätt färg.

Menar du om man kan tatuera vårtgården? Det går i så fall bra, men är kanske inte alltid helt enkelt att få lyckat. Se ex (FB) Tatuera bröstvårtan/vårtgården
Citera
2025-04-04, 15:02
Medlem
Jag gissar på att du är en tjej? Om man gör en tatuering så ska den även vara snygg i framtiden, och den kommer nog inte att vara det när allting börjar hänga. Och risken finns att det då ser ut som om den ena bröstvårtan är mycket större ut om man inte längre ser vad tatueringen föreställer. Jag har sett hur de har förändrats när folk har blivit äldre, de ser så mycket sämre ut när huden inte är lika elastisk. De kan bli riktigt fula, och ser ut som mörka plumpar, och de vill ta bort dem.
Senast redigerad av Newton555 2025-04-04 kl. 15:14.
Citera
2025-04-04, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Varför ska du tatuera bröstvårtan? Den ska ju vara nosen och har rätt färg.

Menar du om man kan tatuera vårtgården? Det går i så fall bra, men är kanske inte alltid helt enkelt att få lyckat. Se ex (FB) Tatuera bröstvårtan/vårtgården
Jag är tjej så själva nosen ska utgöras av vårtan. Resten av mullvadens huvud ska utgöras av vårtgården
Citera
2025-04-04, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag gissar på att du är en tjej? Om man gör en tatuering så ska den även vara snygg i framtiden, och den kommer nog inte att vara det när allting börjar hänga. Och risken finns att det då ser ut som om den ena bröstvårtan är mycket större ut om man inte längre ser vad tatueringen föreställer. Jag har sett hur de har förändrats när folk har blivit äldre, de ser så mycket sämre ut när huden inte är lika elastisk. De kan bli riktigt fula, och ser ut som mörka plumpar, och de vill ta bort dem.
Jag har ritat en igelkott på bröstet, och det blev riktigt snyggt!
Citera
2025-04-04, 16:27
Medlem
Borasare1980s avatar
Så när du ammar kommer ungen i praktiken suga snor snarare än mjölk.
Citera
2025-04-04, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Så när du ammar kommer ungen i praktiken suga snor snarare än mjölk.
Jag har ammat klart för all framtid
Citera
2025-04-04, 21:54
Medlem
Citat:

Hej.

Ja du kan tatuera dina bröst. Och bröstvårta (omnejd)
Räkna dock med att det är väldigt oskönt att göra detta.

Men vill man vara fin får man lida pin.

Mvh.
Citera
2025-04-07, 17:12
Medlem
Ja det går, jag har båda mina svarta. Ont som fan gör det så youre in for a ride.
Citera
2025-04-08, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Ja det går, jag har båda mina svarta. Ont som fan gör det så youre in for a ride.
Är du man eller kvinna?
Citera
2025-04-09, 20:14
Medlem
Citat:
Är du man eller kvinna?
Man. Glömde lägga till det. Har tatuerat allt från fotsulorna till handflatorna och allt där i mellan så hyfsad hög smärttröskel. Angående din tatuering så borde du veta att bröstvårtorna tappar färg väldigt snabbt, mina är mer gråa än svarta nu för tiden. Överväg om det är värt det innan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in