Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Många fråga mig vilken typ av attack jag syftar på. Jag menar all typ som involvera millitären.
Ex.
1. Millitärbaser som övertas av förrädare innifrån som ex dödar några som vaktar vid entren och sen släpper in fienden osv.
2. Det kan vara höga millitära chefer som tillsammans med ett antal soldater som vill störta regeringen med hjälp av millitären, likt den attack som skedde i Turkiet för ett antal år sedan. Det var nära dom lyckades också om piloten som hade sikte på Erdogan skjutit.
Vi är ju inte vana vid statskupper men det skulle absolut kunna hända om tillräckligt många är med på det, på varierande positioner.
3. Behöver inte ens vara millitären som gör statskuppen kan va andra grupper. Vi säger om dom kriminella går ihop sig. Omkring 14 000 individer bedöms vara aktiva i kriminella nätverk. Därutöver har ytterligare omkring 48 000 individer koppling till kriminella nätverk.
Om dessa skulle attackera alla våra baser, inklusiv polisen och andra känsliga ställen på given signal.
Tror vi skulle vara rätt körda.
När dom sedan har kontroll över alla vapen så är det inte så mycket vi kan göra.
Vi har alla jägare visligen, det skulle en jävla meck att slå ihop alla jägarna i hemlighet som dessutom inte besitter några tyngre vapen.
De riktiga förrädarna i Sverige sitter i riksdagen, men det är ingen chans att att de beväpnade får som 99,99% av de legala vapenägarna i Sverige är skulle försöka storma riksdagen. De flesta av dem har väl t.o.m. själva röstat för massinvandring, polisstat och globalism.
Militären i Sverige skulle heller aldrig våga storma riksdagen eller ens tänka i de banorna. Det är träbockar som inte kan tänka egna tankar, åsiktsmaskiner som tycker det som makthavarna vill att de ska tycka.