2025-04-02, 03:18
Medlem
Att kvinnor hör hemma i militären tror jag vi alla kan komma överens om.

Är det dock en positiv sak att ifall kvinnor blir krigsfångar, att de förser fienden med gratis fitta?

Jag skulle säga att det är en positiv sak, eftersom att efter män har fått orgasm så blir de försvagade mentalt. Det finns en anledning till varför stora boxare inte vill ha umgänge med kvinnor under veckorna som leder upp till en fight. Helst ingen kontakt alls.

Sen finns det ju ett annat perspektiv att det inte är positivt eftersom de blir våldtagna, men om det försvagar fienden långsiktigt för kriget är det väl en positiv sak ändå och en uppoffring man får göra.

Jag tycker kvinnor ska vara längst fram i fronten pga detta, och helst jobba i grupper med bara kvinnor. På det här sättet kan vi vara säker på att de inte förstör för gruppen med män, och ifall de blir tillfångatagna vet vi om att fienden är försvagade och det blir enklare för oss storkukade män att besegra fienden.

Vad tycker ni? Diskutera!
2025-04-02, 03:25
Medlem
Inhale82s avatar
Vet inte vilka krig du refererar till.
Men om det är Ryssland du syftar på så har de Ryska soldaterna inte visat speciellt mycket intresse i kvinnor.
De vill ha pojkstjärt istället, och jackpoten är Ryska sådana i sina egna skyttegravar.

Sjukt? Jag vet.
Men det är ju trots allt Sarumans orcher vi pratar om här.
2025-04-02, 03:30
Medlem
Finns ju bara ett land i världen som är så dumt och offrar kvinnor och barn i händelse av ett krig och det är Sverige så tyvärr finns ju inga studier då Sverige ej varit i krig ännu
2025-04-02, 03:39
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Finns ju bara ett land i världen som är så dumt och offrar kvinnor och barn i händelse av ett krig och det är Sverige så tyvärr finns ju inga studier då Sverige ej varit i krig ännu
588:e nattbombflygregementet även kallade Nachthexen bestod av endast kvinnor och var fruktade på östfronten i andra världskriget. https://sv.wikipedia.org/wiki/588:e_nattbombregementet

Peshmerga hade kvinnliga soldater i stridande position och var fruktade för att musslorna de dödade då inte kom till himlen hehe
2025-04-02, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Att kvinnor hör hemma i militären tror jag vi alla kan komma överens om.

Är det dock en positiv sak att ifall kvinnor blir krigsfångar, att de förser fienden med gratis fitta?

Jag skulle säga att det är en positiv sak, eftersom att efter män har fått orgasm så blir de försvagade mentalt. Det finns en anledning till varför stora boxare inte vill ha umgänge med kvinnor under veckorna som leder upp till en fight. Helst ingen kontakt alls.

Sen finns det ju ett annat perspektiv att det inte är positivt eftersom de blir våldtagna, men om det försvagar fienden långsiktigt för kriget är det väl en positiv sak ändå och en uppoffring man får göra.

Jag tycker kvinnor ska vara längst fram i fronten pga detta, och helst jobba i grupper med bara kvinnor. På det här sättet kan vi vara säker på att de inte förstör för gruppen med män, och ifall de blir tillfångatagna vet vi om att fienden är försvagade och det blir enklare för oss storkukade män att besegra fienden.

Vad tycker ni? Diskutera!

Att du har en rutten kvinnosyn?

Sen undrar jag lite om du har några belägg för dina påståenden om att man blir mentalt försvagad av det?
2025-04-02, 04:23
Kvinnor kan ofta förstöra mer än vad gemene män anar. Ruttna äpplen behöver inte alltid vara fiender och motståndare. I arméer kan förräderskor vara både män och kvinnor men ofta när problem uppstår utan logiska orsaker och förklaringar så ligger närstående kvinnors känslovallningar bakom.

Världspolitiken med Trump som president i USA som parallell fungerar på samma sätt som allt annat. Man bör vara god och ärlig men aldrig glömma Machiavellis budskap om terrorbalans.
De sista motståndarna arméer och presidenter vill ha är döda hästar som kan bitas med rabiessmitta.

Arméer och en illasinnad president med empire-building expansionistiska ambitioner besegras inte med ljusa triader oavsett hur starka dom är.
Det måste alltid finnas en nuclear option i chicken race. Det är så mänskligheten och världen med den fungerar. Ett litet Nordkorea som ett dött djur med lite att förlora kan ibland bli världens räddning men inte om kvinnor tillåts infiltrera.

Vi vet att vi inte borde logga in och kommentera här men det gör vi ändå.
2025-04-02, 04:33
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
588:e nattbombflygregementet även kallade Nachthexen bestod av endast kvinnor och var fruktade på östfronten i andra världskriget. https://sv.wikipedia.org/wiki/588:e_nattbombregementet

Peshmerga hade kvinnliga soldater i stridande position och var fruktade för att musslorna de dödade då inte kom till himlen hehe
Khadaffis livvakter bestod av kvinnor. De såg mordiska ut men vet inte hur det var med lojaliteten där. Har inte hört något om strid.
2025-04-02, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life

Eh? Israel? Polen? Ryssland/ukraina? Kurderna?

Många av de bästa prickskyttarna i ww2 var kvinnor, YPG och YPJ som stod för det största motståndet mot IS innan Ryssland började bomba skiten ur dom var 70% kvinnor. De bästa skyttarna i världen är kvinnor. De som blir våldtagna är civila. Kvinnliga soldater kan försvara sig själva. Även män blir våldtagna/torterade till döds när dok blir tillfångatagna.
2025-04-02, 05:17
Moderator
pewpews avatar
Trams
Låser tråden

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in