2025-04-01, 15:26
Medlem
Gjorde en labret (mitten av underlppen) frra veckan och mrkte nr jag kom hem att den var lite sned. P insidan sitter den ngra mm lngre till hger, och ppnar jag munnen s jag kan se platta och topp samtidigt syns det att den inte sitter rakt. Om jag byter till ring nr den lkt, kommer det synas att den r sned? Kommer ringen liksom sitta snett p lppen?
Citera
2025-04-01, 16:15
Medlem
Konstnarren5s avatar
Stt snabbt det 5-6 stycken studs till s kommer ingen se skillnad.
Citera
2025-04-01, 17:11
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Frga den som gjorde det p dig. Vill du inte g tillbaka kan du skert skriva till dom p facebook. Alla studios nu fr tiden har ju sociala medier.

Lycka till!
Citera
2025-04-01, 17:13
Medlem
Svavelbryggas avatar
Aldrig tnkt p att piercing ger en helt nya mjligheter att nojja ver sin kropp. Tack fr varningen!
Citera
2025-04-01, 19:28
Medlem
Loreias avatar
Den hller fortfarande p att lka, vnta med att noja dig.
Citera
2025-04-01, 20:40
Medlem
Ska vnta ett tag. Men om den fortstter se sne ut, sg om ngra veckor en mnad, kan man anta den r snegjord d? Och kan man begra ompiercning/pengarna tillbaka?

Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Den hller fortfarande p att lka, vnta med att noja dig.
Citera
2025-04-01, 21:17
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dee-Winter
Ska vnta ett tag. Men om den fortstter se sne ut, sg om ngra veckor en mnad, kan man anta den r snegjord d? Och kan man begra ompiercning/pengarna tillbaka?

Ja, om den r sned om mnad och det ser lkt och fint ut s ja... d har det blivit fel och snett. Beror nog helt p piercingstudion och vad deras vilkor r, attityd osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in