Citat:
Ursprungligen postat av
StojanVlatkovich
Hade varit neg logiskt och trovärdigt om det hade varit Tesla, nu stolt sponsor av Ali-Khan-familjen, Göteborg.
Den uppmärksamme morgonpendlaren möttes under tisdagen av en Teslabil utanför hamburgerrestaurangen Max på Medborgarplatsen i Stockholm – med registreringsskylt ”Max <3 Tesla”. Bakom aprilskämtet står Youtubern Fabian Svorono.
– Noll politisk agenda, bara aprilskämt, bara garv, säger han till SVT om kuppen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/max-ringer-polisen-efter-tesla-aprilskamt-pa-medborgarplatsen