2025-03-31, 10:43
Medlem
Jag har just gått igenom en skilsmässa och har barn, yngsta är 9 år. Jag är 50 och känner mig extremt osugen på ett nytt förhållande just nu - dels för att jag inte orkar introducera barnen för en ny eventuell styvmamma, dels för att jag inte orkar med att anpassa mitt liv efter en kvinna. Min erfarenhet är att de äter sig in i ens liv och till slut utgår allt från deras intressen och prioriteringar.

Jag funderar istället på att enbart ha lösa förhållanden och kk:s via Tinder för att knulla utan obligations. Tänkte köra på detta sätt tills sista barnet är utfluget innan jag ens tänker tanken på att stadga mig igen. Är det någon som gjort något liknande? Är det bra eller anus?
Citera
2025-03-31, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har just gått igenom en skilsmässa och har barn, yngsta är 9 år. Jag är 50 och känner mig extremt osugen på ett nytt förhållande just nu - dels för att jag inte orkar introducera barnen för en ny eventuell styvmamma, dels för att jag inte orkar med att anpassa mitt liv efter en kvinna. Min erfarenhet är att de äter sig in i ens liv och till slut utgår allt från deras intressen och prioriteringar.

Jag funderar istället på att enbart ha lösa förhållanden och kk:s via Tinder för att knulla utan obligations. Tänkte köra på detta sätt tills sista barnet är utfluget innan jag ens tänker tanken på att stadga mig igen. Är det någon som gjort något liknande? Är det bra eller anus?

Låt inte barnen se det. Det är så ovärdigt.
Citera
2025-03-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Låt inte barnen se det. Det är så ovärdigt.

Självklart inte. Jag knullar bara hemma när de är borta, annars bortaplan?
Citera
2025-03-31, 10:52
Medlem
Citat:
Självklart inte. Jag knullar bara hemma när de är borta, annars bortaplan?

Ja, det måste bli en sån varannan helg grej. Inget fel att göra så, men barnen mår illa av det.
Citera
2025-03-31, 11:05
Medlem
Citat:

Du verkar ha noll koll. Börja med att studera verkligheten. Studera hur kvinnor beter sig idag.
Citera
2025-03-31, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Du verkar ha noll koll. Börja med att studera verkligheten. Studera hur kvinnor beter sig idag.

Vad menar du?
Citera
2025-03-31, 11:37
Medlem
Citat:
Vad menar du?
Dagens kvinnor är inte som de du en gång lärde dig känna. Dagens dejtingspel är annorlunda än gårdagens.

Edit: din vulgära jargång visar att även du är anus, så kör på med "knulleriet". Du behöver inte råd från oss ynkliga incels. Du har har koll.
Senast redigerad av Nunjapiznes 2025-03-31 kl. 11:56.
Citera
2025-03-31, 11:54
Medlem
Citat:

Så 50-åringen som har barn och numera framgångsrikt håller sig till casual sexuella relationer behöver "studera hur kvinnor beter sig"...

Vad skulle syftet vara? Vad är det han skulle studera och hur?

Snälla säg "red pill filmer på Youtube" så blir det extra roligt
Citera
2025-03-31, 12:08
Medlem
Citat:
Dagens kvinnor är inte som de du en gång lärde dig känna. Dagens dejtingspel är annorlunda än gårdagens.

Edit: din vulgära jargång visar att även du är anus, så kör på med "knulleriet". Du behöver inte råd från oss ynkliga incels. Du har har koll.

Tack för ingenting. Ja, du verkar inte ha koll. Om du inte förstod det så kör jag inget spel alls. Jag träffar kvinnor som vill samma som jag - knulla. Inte ha ett kärleksförhållande. Inte uppvakta. Inte skaffa barn.
Citera
2025-03-31, 12:16
Medlem
bomhulls avatar
Vad är det för kvinnor som är intresserade ut av detta arrangemang?Singelmammor med samma dilemma?
Det är i kvinnors natur att känna sig speciella och one night stands är väldigt oromantiskt om du dessutom träffar flera kvinnor
Citera
2025-03-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Vad är det för kvinnor som är intresserade ut av detta arrangemang?Singelmammor med samma dilemma?
Det är i kvinnors natur att känna sig speciella och one night stands är väldigt oromantiskt om du dessutom träffar flera kvinnor

Jag upplever att det antingen rör sig om nyseparerade, kvinnor som inte vill ha ett förhållande eller kvinnor som har ett förhållande som de är missnöjda med och vill knulla vid sidan av.
Citera
2025-03-31, 12:31
Avslutad
Men varför inte bara leve för dig själv och dedikera din tid på dig själv och dina barn, tills du faktisk hitta en som är värd din tid?

Tror du på riktigt att du slipper lätt vid att nedvärdera dig själv (och din själ) vid att ha yttliga relationer ? Hur tror du att du blir som en människa ? Är det en person som du kan vara stolt av och se dig själv i speglen med god samvete ?

Tror du på riktigt att du så förtjäna en sådan kvinna som är rätt för dig när du smutsa ner din själ vid att agera som en psykopat utan sympati? Och vem säger ens att du komma kunna känna igen den rätta kvinna för dig när du inte ens kan vara en man av värdighet och itegritet?

Citat:

Senast redigerad av Babushka7 2025-03-31 kl. 12:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in