2025-03-30, 19:42
Medlem
StigHelmutts avatar
Andrew är åter igen anklagad för sexuelle övergrepp.
gillar inte killen, men
vad är det som får honom att balla ur igen när han redan har ögonen på sig, dessutom?

Rent spontant tänkte jag att han kanske fick avsmak när hon låg där med sin störda ankläpp och "njöt"
kan ju inte se klokt ut när dom "glömmer av att posera med läppen" och den bara dallrar med

Hade nog fått mig avtänd, hade såklart inte örfilat henne som Andrew
Men man kan ju undra varför han upprepar detta beteende. Ingen självkontroll?
Kände han sig lurad när han bjöd in en modell till sängen, sen förvandlas hon och ligger och gör missbildade miner med sina ankläppar?

https://youtu.be/RaOBd0s9RCQ?si=meVfj9ZumnhxLljD&t=44
Senast redigerad av StigHelmutt 2025-03-30 kl. 19:51.
Citera
2025-03-30, 21:00
Moderator
Maviels avatar
"Triggad av störd ankläpp?" bortplockat ur rubriken i enlighet med våra riktlinjer.

/Moderator
Citera
2025-03-31, 08:41
Medlem
Upplyftens avatar
Den här lille osäkre pojkvaskern har blivit ett villebråd i många grupper varav enskilda som är mycket mäktigare än honom.

Tate har ingen framtid. Allt han företar sig blir granskat tills han har blivit toxisk nog att igen vill ta i varumärket med tång ens.

Har kollat på videon. Den säger mig ingenting. Kan lika gärna vara påhittad eller ha korn av sanningar. Kan också vara ett utslag av en kampanj mot personen Tate.
Någonting säger mig att han förtjänar det. Hans enda utväg är att fortsätta snacka skit och få stöd av lika osäkra manchilds som köper det han säger
Citera
2025-03-31, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
gillar inte killen, men
vad är det som får honom att balla ur igen när han redan har ögonen på sig, dessutom?

Rent spontant tänkte jag att han kanske fick avsmak när hon låg där med sin störda ankläpp och "njöt"
kan ju inte se klokt ut när dom "glömmer av att posera med läppen" och den bara dallrar med

Kände han sig lurad när han bjöd in en modell till sängen, sen förvandlas hon och ligger och gör missbildade miner med sina ankläppar?

Här är anledningen till att han måste sättas dit.

https://m.youtube.com/watch?v=S4Y1QvGYaG4

Man får inte kritisera Israel.
Citera
2025-03-31, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Här är anledningen till att han måste sättas dit.

https://m.youtube.com/watch?v=S4Y1QvGYaG4

Man får inte kritisera Israel.

Det kan inte bero på att han är en kvinnomisshandlande hallick? Kan inte tänka mig att han kom undan helt oavsett vad hans inställning till Israel är
Citera
2025-03-31, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hedonismmm
Det kan inte bero på att han är en kvinnomisshandlande hallick? Kan inte tänka mig att han kom undan helt oavsett vad hans inställning till Israel är
Jag är skeptisk till att han är en kvinnomisshandlande hallick.
Däremot kritiserar han Israel väldigt hårt.

Kritiserar man Israel hårt så kommer MSM attackera dig med alla medel.
Citera
2025-03-31, 10:02
Medlem
Citat:
Jag är skeptisk till att han är en kvinnomisshandlande hallick.
Däremot kritiserar han Israel väldigt hårt.

Kritiserar man Israel hårt så kommer MSM attackera dig med alla medel.

Skeptisk? Det finns ju literally video på när han misshandlar en kvinna, och hans yrke och det han tjänat sin förmögenhet på (förutom att sälja kurser) är att vara internet-hallick. Han skryter öppet om sin förmåga att få utsatta kvinnor att bli kära i honom för att sedan tvinga dem att sälja sig själva över internet åt honom. Hur har du lyckats missa detta?
Citera
2025-03-31, 10:04
Bannlyst
Citat:
Skeptisk? Det finns ju literally video på när han misshandlar en kvinna, och hans yrke och det han tjänat sin förmögenhet på (förutom att sälja kurser) är att vara internet-hallick. Han skryter öppet om sin förmåga att få utsatta kvinnor att bli kära i honom för att sedan tvinga dem att sälja sig själva över internet åt honom. Hur har du lyckats missa detta?
Det var väl bara spelat?
Eller menar du att det finns en äkta video på när han misshandlar en kvinna på riktigt?
Citera
2025-03-31, 10:08
Medlem
Citat:
Det var väl bara spelat?
Eller menar du att det finns en äkta video på när han misshandlar en kvinna på riktigt?

Du menar alltså att slå en kvinna med stängd hand på något sätt är på låtsas?

Du har inget att kommentera om det andra jag skrev då? Att han är ett manipulativt as som utnyttjar utsatta kvinnor?
Citera
2025-03-31, 10:13
Bannlyst
Citat:
Du menar alltså att slå en kvinna med stängd hand på något sätt är på låtsas?

Du har inget att kommentera om det andra jag skrev då? Att han är ett manipulativt as som utnyttjar utsatta kvinnor?
Ja kvinnan var ju med på spelet. Jag utgår från att det inte var ett alvarligt menat slag utan en del i skådespelet.

Jag har ingen aning om ifall han är ett manipulativt as som utnyttjar utsatta kvinnor, men jag vet att det kryllar av sådana inom t ex filmbranschen.

Däremot vet jag med säkerhet att han kritiserat Israel väldigt hårt.
Det gör man inte ostraffat.
Citera
2025-03-31, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
gillar inte killen, men

Vad som får honom att balla ur? Vadå tror du på riktigt att anklagelserna är äkta?
Citera
2025-03-31, 10:37
Bannlyst
Tate har ju fått en hel Netflixserie emot sig.
Det säger lite om hur farlig han är för etablissemanget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in