2025-04-05, 08:49
Medlem
halaltarzans avatar

Fast tror du inte att Sverige håller på och bli mer och mer konservativt då? Jag menar, de kan ju knappast hinna med att så att säga tämja alla män som flyttar hit från machokulturer. Nej, för egen del tror jag att typ ett kok stryk till frukost kommer att bli en del av kostcirkeln för kvinnor om några decennier.
Citera
2025-04-05, 09:31
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Fast tror du inte att Sverige håller på och bli mer och mer konservativt då? Jag menar, de kan ju knappast hinna med att så att säga tämja alla män som flyttar hit från machokulturer. Nej, för egen del tror jag att typ ett kok stryk till frukost kommer att bli en del av kostcirkeln för kvinnor om några decennier.

Mycket möjligt, bland de som är 20år gamla är väl 50% idag från helt främmande MÖ konservativa kulturer, så att det inte skulle skifta hela "svenska" kulturen från totalt rubbad liberal woke är nog iof inte så sannolikt. En väldigt märklig blandning, vi får väl se vad som kommer ut ur denna sörja vad det lider.

Jag är ju medelålders och ser på det ur mitt perspektiv.
Citera
2025-04-07, 16:37
Medlem
italiensks avatar
Kommer sluta med att torra killen efter några månader också börjar spöa på henne. Sådana kvinnor lyckas aldrig ha ett vanilj-förhållande.
Citera
2025-04-07, 16:38
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

MENA-folket lever i sitt parallellsamhälle. De påverkar ej svenska PK-kulturen.
Citera
2025-04-07, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av italiensk
Kommer sluta med att torra killen efter några månader också börjar spöa på henne. Sådana kvinnor lyckas aldrig ha ett vanilj-förhållande.
Finns det ens studier på det? Eller är det bara något man säger?

Jag tror man vet vad man vill när man har kommit ur något och blivit bestämd i det. Kanske Sara slutar som singel resten av livet också. I så fall håller inte ditt argument
Citera
2025-04-07, 17:24
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg666
Finns det ens studier på det? Eller är det bara något man säger?

Jag tror man vet vad man vill när man har kommit ur något och blivit bestämd i det. Kanske Sara slutar som singel resten av livet också. I så fall håller inte ditt argument

Mitt argument håller. Hon skulle orka vara singel i några månader innan fittan börjar skrika efter en man som erbjuder spänning.
Citera
2025-04-07, 17:25
Bannlyst
Citat:
Mitt argument håller. Hon skulle orka vara singel i några månader innan fittan börjar skrika efter en man som erbjuder spänning.
Så behöver det absolut inte vara.

Det är kufar som misshandlar kvinnor btw.
Citera
2025-04-07, 21:52
Tack för erbjudandet men jag sover hellre i en komposthög en varm Julikväll.
Citera
2025-04-08, 22:20
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:

Helt korrekt,
Det ligger i den typen av skräp kvinnors DNA.
Normala kvinnor undviker missbrukade och kriminella psykopat män, har dom inte gjort det innan så kommer de aldrig sluta.
Citera
2025-05-02, 17:56
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Ja, kunde hon inte bara hållit käft om att hon kan tänka sig en torris Svennson nu.

som om hon jämförde mellan pest eller kolera
Det är alltid bra när kvinnor är ärliga så desperata män inte faller för att hon faktiskt har "mognat" osv när det egentligen bara handlar om att männen hon jagade tidigare inte vill ha henne längre.
Citera
Igår, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag har läst domen. Han verkar väldigt kontrollerande och svartsjuk på alla möjliga sjuka sätt.
Påminner om hur Tishko var mot Wilma. I Wilma fallet.
Jag gissar att han svalt redpill community teorier med alfa och beta hanar med hull och hår.

Väldigt lågt straff med tanke på gärningarna. Men det är nog en bra varningsklocka för målsägande att lämna förhållandet nu när det är möjligt.
Och kasta in handduken om Svennebanan drömmen.

Han borde släppas snart!,länka bild på han igen .Gamla länkar fungerar ej.
Allmänheten bör varnas för detta svin då han snart är på stadens gator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in