2025-03-29, 13:42
Hallå! En väldigt lustig grej händer alltid mig när jag kör koksrace och första dygnet kliver över i andra - jag blir plötsligt sjukligt besatt i mitt egna utseende och kan inte låta bli att spela in långa videor på mig själv när jag bara drar runt framför kameran, testar lite kläder och är allmänt supertuff i egen mening.

Någon annan som har upplevt samma pryl?
Citera
2025-03-29, 14:39
Medlem
Låt dina vänner göra en bedömning, och säga sanningen. Deras synpunkter är kanske helt annorlunda än dina egna. De kan avgöra vem du verkligen är, inte du själv. Hur reagerar du när du ser filmerna och inte är påverkad? Jag hoppas att du är en tjej, annars verkar det vara oerhört pinsamt. Och för din egen skull, låt ingen se detta.
Senast redigerad av Newton555 2025-03-29 kl. 14:45.
Citera
2025-03-29, 14:43
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeezballs
Hallå! En väldigt lustig grej händer alltid mig när jag kör koksrace och första dygnet kliver över i andra - jag blir plötsligt sjukligt besatt i mitt egna utseende och kan inte låta bli att spela in långa videor på mig själv när jag bara drar runt framför kameran, testar lite kläder och är allmänt supertuff i egen mening.

Ja det hände nå ggr men inte på enbart ladd när det begav sig.
Citera
2025-03-29, 15:12
Medlem
Damen101s avatar
Fultt normal beteende, din känslor är extra taggade och du känner dig på topp och vill se bra ut inför kvällen eller så.

Sånt gör kvinnor utan ladd i timmar så du kan vara lugn TS fult normalt.

När jag tog ladd så lyssnade jag på riksdags debatter i 8h.

Helt lugnt!
Citera
2025-04-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Fultt normal beteende, din känslor är extra taggade och du känner dig på topp och vill se bra ut inför kvällen eller så.

Helt lugnt!

😂😂😂
Jag fastnade på YouTube eller samma sida att läsa ett dygn 😂
Citera
2025-04-06, 10:01
Medlem
Citat:

Är inte det hela grejen med ladd, att bara gå runt och vara kung ungefär?

Eller åtminstone känna sig som kung, sedan kanske man går runt och är lika sjaskig som vanligt Mina erfarenheter ligger dock ett par decennier tillbaka i tiden men det är så jag minns det.
Citera
2025-04-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101

Helt lugnt!

Haha har haft samma problem :P Blir inte som alla andra på grejerna.. Blir rätt chill..
Citera
2025-04-08, 21:21
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

En av drogens mer komiska aspekter. "Vad hände med Jerry? Han är helstissig, och har brunkräm i hela ansiktet!"
Citera
2025-04-14, 11:31
Avstängd
Om det fortsätter även när du nyktrat till kan det vara mani. Annars är det bara laddet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in