Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-08-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d6jo
Sorry för sent svar, men eftersökte just precis grafitti i smålandstrakterna. Om du hittar något i växjö med hade det varit kul . Tack på förhand.
Just Växjö har jag inte sett något från, trots att man väl borde kunna hitta något ¯\_(ツ)_/¯. Så tråkigt att flashback är en ren fotolog - kyrkogård.

Edit: Finns ett youtube - konto Vxograffiti med 8 st videor, den kanske du sett redan.
Senast redigerad av Meggerd3th 2025-08-24 kl. 19:09.
Citera
2025-08-26, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meggerd3th
Just Växjö har jag inte sett något från, trots att man väl borde kunna hitta något ¯\_(ツ)_/¯. Så tråkigt att flashback är en ren fotolog - kyrkogård.

Edit: Finns ett youtube - konto Vxograffiti med 8 st videor, den kanske du sett redan.

Japp, även det gamla Växjö graffiti kontot men de har mest grejer från 2010+
Citera
2025-08-30, 00:07
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Borta ifrån internet, deras servrar är tömda sen ett par år sen, tragiskt men sant.
Minns många bra UK-flogs med snubbar jag aldrig hört talas om som körde sjuka saker, (i mitt tycke) minns 54/fifty4/Morn+Nema och andra bra saker som dök upp.
Det som var bäst med fotolog var att folk länkade till flickr-album också med högupplösta bilder och stora bildarkiv.
Men jag hade inte gråtit för mycket då det finns mycket bättre alternativ nu för tiden av ren praxis.
Du kanske redan vet om det men:
https://www.alias-press.com/publications/ghosts-in-the-machine/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här